تور ویتنام ارزان: سفر به شهر هوشی مین؛ سفر به بزرگترین شهر ویتنام

به گزارش سرگرمی تفریحی، هوشی مین نام شهری در ویتنام بوده که گوینده ماهری در بیان حوادث و نحوه زندگی مردم در ادوار گذشته هست. با ما در راهنمای سفر به شهر هوشی مین همراه شوید تا شما را با شماری از معروف ترین جاذبه های دیدنی هوشی مین آشنا کنیم.

تور ویتنام ارزان: سفر به شهر هوشی مین؛ سفر به بزرگترین شهر ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

معرفی

نام دیگر شهر هوشی مین ویتنام که در گذشته با آن معروف بود، سایگون است. در گذشته های دور و درست قبل از جنگ ویتنام، این شهر لقب مرکز ویتنام جنوبی را از آن خود نموده بود. در عصر امروز هم این شهر لقب بزرگترین و پر جمعیت ترین را در کل ویتنام به خود اختصاص داده است. ساحل زیبای رودی به نام سایگون این شهر را در آغوش خود کشید؛ درست در 60 کیلومتری دریای چین جنوبی و 1760 کیلومتری هانوی یا همان مرکز امروزی ویتنام.

تماشای های هوشی مین

محله چینی ها

یکی از معروف ترین جاذبه های تماشای هوشی مین، محله چینی هاست. این منطقه که به چینی ها اختصاص دارد، با انواع غذا و خوراکی های چینی خوشمزه آماده استقبال و پذیرایی از توریستان هست. در این منطقه قدیمی و زیبا، معابدی دیده می شوند که هر یک به تنهایی یکی از جاذبه های توریستی را تشکیل می دهد.

تونل کو چی

قدمت این تونل به سال 1960 باز می گردد. در آن سالها که اوج جنگ با آمریکایی ها بود، این تونل را به عنوان کمکی برای جنگ ساختند. این تونل یکی از ماهرترین گوینده های جنگ ویتنام در کل کشور هست. وسعت این تونل 500 کیلومتر به ثبت رسیده و می توانید با قدم زدن در این مکان، سفری لذت بخش به گذشته را داشته باشید.

موزه تاریخ ویتنام

در گذشته های دور اتفاقات بسیاری در کشور ویتنام اتفاق افتاده اند که هر کدام به نحوی در تاریخ و سابقه این کشور و شهر تأثیر داشته اند. اگر علاقمند به دانستن این حوادث هستید، کافی است تا خود را به موزه تاریخ ویتنام برسانید. از سال 1700 میلادی، یادگاری های بسیاری اعم از لباس و لوازم خانگی در این مکان فریبندگی می نمایند.

کلیسای جامع نتردال

یکی از معروف ترین جاذبه های تماشای هوشی مین، کلیسای نتردال نام دارد. با توجه به تحقیقاتی که بر روی این بنا انجام شدند، قدمت آن به سالهای 1877 تا 1883 مربوط می گردد. با این تفاسیر، یک بنای با قدمت و زیبا که جامه ای از جنس آجرهای قرمز به تن نموده، می تواند از لذت بخش ترین ها بخش های سفر به شهر هوشی مین باشد. یکی دیگر از زیبایی هایی که در گشت و گذار در این مکان عاید ما خواهد شد، تعداد برج ها بوده و دو عدد برج یک مجسمه مریم مقدس را در حصار خود قرار داده اند. ارتفاع 58 متری در اصل به هر دوی این برج ها مربوط می گردد؛ یعنی هر کدام از این 2 برج تا ارتفاع 58 متری از سطح کره خاکی فاصله گرفته اند.

جاد پاگودا

معروفیت و آوازه جاد پاگودا به حدی است که با آوردن نام این معبد قدیمی در این شهر، همه مردم نشانی آن را به شما خواهند داد. اگر هوشی مین گردی را به این مکان تماشای و تاریخی بکشانید، یکی از مواردی که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود، تصاویری بوده که خدایان را نشان می دهند. در کنار این تصاویر زیبا و پر قدمت، مغازه هایی وجود دارند که سبک معماری در آنها چشم هر توریستی را مسحور خود می نماید. براساس راهنمای سفر به شهر هوشی مین باید بدانید که این معبد توانست نام خود را در لا به لای دیگر معابد جای دهد.

موزه ای به نام رمنانت

در موزه جنگ انواع وسایل و یادگاری های جنگی و قدیمی بچشم می خورند که یکی از پس از دیگری به زیبایی هرچه تمام تر فریبندگی می نماید. اگر هوشی مین گردی در ویتنام را به فضای باز این موزه بکشانید، تماشا هواپیماهای جنگی و توپ و تانک حال و هوای شما را منحصر بفرد و خاص می نماید. یکی از نکاتی که براساس راهنمای سفر به شهر هوشی مین برای وارد شدن به این موزه باید در نظر بگیرید، پرداخت ورودی آن هست.

معبد کائودای

این معبد در اصل در تصرف فرقه ای به نام کائو دای بوده که حدود یک قرن در این شهر فعالیت می نمایند. از اصلی ترین دلایل جذب توریست و توریست به این مکان، متد ساخت و ساز آن بوده که از زیباترین و چشمگیرترین متدهاست.

جزیره کان جیو

جزیره ای به نام کان جیو وجود دارد که لذت سفر به شهر هوشی مین را چند برابر می نماید. منظره و منظره ساکت و بکر این منطقه مهارت خاصی در القای آرامش و انرژی مثبت به توریستان دارد. اگر می خواهید تا لذت هوشی مین گردی را کمی از حال و هوای تاریخی به طبیعت بکشانید، این مکان برترین انتخاب خواهد بود.

بازار بن تای

در هوشی مین بازاری به نام بن تای بچشم می خورد که لذت گشت و گذار در آن از معدود لذت هایی است که در هر بازاری نصیب آدمی نمی گردد، چرا که پس از خرید مایحتاج و سوغاتی با نازلترین قیمت و برترین کیفیت ها، خوردن غذای محلی و مخصوص این شهر نیز به لذت این بازار گردی می افزاید. یکی از نکاتی که براساس راهنمای سفر به شهر هوشی مین از قلم نیاندازید این است که این بازار متأسفانه امنیت زیادی ندارد. پس، از بردن هر گونه لوازم قیمتی همراه خود خودداری کنید.

پارک 23 سپتامبر

در خصوص سرگرمیات موجود در این پارک صحبت های زیادی وجود دارند که تجربه آنها را بر عهده خودتان می گذاریم. یکی از سرگرمیاتی که می تواند شوق رسیدن به این پارک زیبا را افزایش دهد، یادگیری تان چی هست. منظره بی نظیر و لذت بخش این پارک فرصت صرف ناهاری خوشمزه را در دل منظره ای خاص به توریستان هدیه می نماید.

برج سایگون اسکای دک

اگر به این سرگرمی علاقمندید، کافی است تا به برج سایگون اسکای دک سری بزنید. این برج یکی از لذت بخش ترین منظره ها را در پیش روی شما قرار می دهد. از نکاتی که باید در خصوص این برج زیبا و رویایی بدانید، تعداد طبقات و هزینه لازم برای ورود به این ساختمان است. با قدم زدن در بیرون این ساختمان نمایی خیره نماینده از 49 طبقه در روبروی چشمان شما خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1665

به "تور ویتنام ارزان: سفر به شهر هوشی مین؛ سفر به بزرگترین شهر ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام ارزان: سفر به شهر هوشی مین؛ سفر به بزرگترین شهر ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید