ساخت خانه ای با معماری معاصر در تورنتو

به گزارش سرگرمی تفریحی، معماری معاصر صندلی خاص خود را در تورنتو دارد، اما هنگامی که صحبت از ساخت منازل مسکونی می گردد، سازندگان تورنتویی ایجاد واحدهای آپارتمانی کوچک را بر اساس طراحی های متفکرانه ترجیح می دهند.

ساخت خانه ای با معماری معاصر در تورنتو

به تازگی یک شرکت در تورنتو کوشش نموده است تا با ساخت خانه ای در Etobicoke، این فرایند را زیر سوال برده و بدین طریق نشان دهد که ساخت خانه با طراحی معماری معاصر امکان پذیر است.

خانه ای به نام Tesseract واقع در Long Branch، یک ساختمان مسکونی است که به گفته بعضی از طراحان آن، بدون وجود محدودیت های معمول خانه سازی ساخته شده است. این پروژه به وسیله استودیو Phaedrus ساخته شده که تیم طراحی آن برنده منتخب طراحی کافه Odin در Corktown ،Thor Espresso Bar و گالری کیوسک در AGO بوده است. Jeff Geldart و David Grant-Rubash هم در طراحی آن همکاری داشته اند.

استودیو Phaedrus در بیانیه ای بیان کرد که پروژه ساخت خانه Tesseract بر اساس طرح معماری معاصر، برای مشتری خاصی طراحی و ساخته نشده، بلکه به اسم یک مورد تجاری در نظر گرفته شده است که ثابت می نماید می توان خانه هایی بر اساس معماری معاصر ایجاد کرد که می تواند تمامی تقاضای موجود در بازار را برآورده نماید.

این ساختمان فولادی که 3،500 فوت مربع مساحت دارد و در محله Long Branch واقع شده، در واقع بر روی یک پایه ساخته شده است که شامل سه طبقه، از جمله یک زیرزمین می باشد. این خانه دارای امکانات انرژی محور از جمله یک دریچه سقفی می باشد که می تواند برای تهویه باز و بسته گردد.

این خانه بعلاوه دارای چندین پاسیوی نورگیر می باشد که مقادیر زیادی نور طبیعی را به داخل ساختمان می تاباند.

در داخل ساختمان، موادی نظیر چوب بلوط سفید، سدر و سنگ Soapstone برزیلی استفاده شده و مبلمان و اثاثیه منزل از برندهای Kristalia ایتالیا، Bonaldo مونترال و لوازم خانگی Bosch تهیه شده است.

پیش از این هم خبرهایی درباره ساختمان هایی با معماری عجیب و قدیمی در شهر تورنتو منتشر شده بود.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1528

به "ساخت خانه ای با معماری معاصر در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خانه ای با معماری معاصر در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید