ذخیره یک میلیون و 500 هزار تن کالای اساسی، توزیع 7803 حلقه لاستیک

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در راستای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار بیش از یک میلیون و 500 هزار تن کالاهای اساسی و پرمصرف مورد نیاز مردم در انبارهای کردستان ذخیره شده است.

محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهارداشت: با توجه به نوسات ارزی چند ماه گذشته و افزایش قیمت کالاهای اساسی، نگرانی هایی در بین مردم به وجود آمده بود که ممکن است بیشتر کالاهای پرمصرف مورد نیاز آنان با کمبود روبرو شود و از همین رو سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به ذخیره سازی کالاهای استراتژیک کرده است.

ذخیره یک میلیون و 500 هزار تن کالای اساسی، توزیع 7803 حلقه لاستیک

وی اضافه کرد: در حال حاضر 500 هزار تن گندم، 750 هزار تن برنج، 12 هزار و 500 تن آرد و 468 هزار تن ذرت به عنوان کالاهای اساسی و پرمصرف در انبارهای سطح استان کردستان ذخیره شده که در صورت نیاز و کمبود در بازار به موقع تزریق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان ادامه داد: همچنین 57 هزار تن گوشت گوساله، 10 هزار تن گوشت گوسفندی، هزار تن مرغ منجمد و سه هزار و 800 تن جو نیز به عنوان کالاهای استراتژیک ذخیره سازی شده اند و مردم نباید نگران هیچگونه کمبود کالایی در سطح بازار باشند.

دره وزمی یادآور شد: همچنین در راستای تنظیم بازار عرضه به صورت روزانه و مرتب اقلام مورد نیاز مردم در بین فروشگاه های عرضه توزیع می شود و در حال حاضر هیچ کالایی در سطح کشور نیست که با مشکل و کمبود روبرو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط تامین لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین اشاه کرد و بیان نمود: از پانزدهم تیر ماه سال جاری تا دوازدهم آذر ماه تعداد هفت هزار و 803 حلقه لاستیک در میان ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای آغاز این طرح هفت هزار و 835 حلقه لاستیک به عنوان سهم استان کردستان جذب شده است، گفت: از این تعداد هزار و 666 حلقه در ناوگان حمل و نقل درون شهری و شش هزار و 137 حلقه نیز در بین ناوگان حمل و نقل برون شهری توزیع شده است و 32 حلقه نیز در انبار برای توزیع در این بخش موجود است.

منبع: خبرگذاری مهر

منبع: اُکالا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1641

به "ذخیره یک میلیون و 500 هزار تن کالای اساسی، توزیع 7803 حلقه لاستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره یک میلیون و 500 هزار تن کالای اساسی، توزیع 7803 حلقه لاستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید