ده شرکت برتر در کانادا برای استخدام

به گزارش سرگرمی تفریحی، ده شرکت برتر در کانادا برای استخدام

  • RBC ROYAL BANK

بانک رویال کانادا تقریباً 79000 کارمند تمام وقت و نیمه وقت دارد که به بیش از 15 میلیون مشتری شخصی، مشاغل، بخش دولتی و مؤسسات را به وسیله دفاتر در کانادا، ایالات متحده و 44 کشور دیگر خدمات ارائه میدهد. کارمندان rbc می گویند: این یک شرکت عالی در سراسر دنیا است. اکثریت افرادی که در RBC کار می کردند سالها در این شرکت کار نموده اند و به طور کلی از کار خود راضی بوده اند. کارمندان این شرکت بعد از رفتن ازن شرک به جای دیگر برای کار کاملاً متوجه شدند که نباید آنجا را ترک نمایند. جدا از امنیت شغلی ، این شرکت مزایای بسیار خوبی دارد و از کارمندان خود مراقبت می نماید.

ده شرکت برتر در کانادا برای استخدام

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • ATB Financial

این شرکت از یک شعبه کوچک خزانه داری رشد یافته و به عظیمترین موسسه اقتصادی مستقر در آلبرتا تبدیل شده است و دارایی های آن 43.1 میلیارد دلار است. امروزه ،این شرکت 5،700 عضو (کارمند)و بیش از 710،000 مشتری در 244 انجمن آلبرتا دارد. کارمندان این موسسه می گویند: مزایای بسیار عالی دارد تا یک زندگی و کار خوبی داشته باشید و در جایی که می خواهید زندگی و کار کنید (البته در درون آلبرتا). مدیر این شرکت نیز بسیار دلسوز کارمندان و مشتریان خود میباشد و تسهیلات بسیاری را به آنها ارائه میدهد.

  • Air Canada

Air Canada عظیمترین شرکت هواپیمایی تمام سرویس در کانادا و عظیمترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی برنامه ریزی شده در بازار کانادا ، بازار مرزی کانادا ، ایالات متحده و در بازار بین المللی است. این شرکت سالانه به نزدیک 35 میلیون مسافر خدمات ارائه میدهد. و بیش از 175 مقصد در پنج قاره را پوشش داده است. و حدود 30،000 کارمند دارد. کارمندان آن می گویند: مزایای شگفت انگیزی از جمله مراقبت های بهداشتی (بیمه)، مزایای پرواز ، و مزایای سفر کارمندان به همراه آموزش عالی و یک گروه واقعاً حمایت کننده که پشتیبان کارمندان است را دارا میباشد.

  • TD Bank Group

TD Bank Group یکی از عظیمترین بانکها در آمریکای شاقتصادی با قدمت بیش از 150 سال است که ریشه های عمیقی در جامعه دارد. آنها محصولات و خدمات بانکی خرد و کوچک و تجاری را به میلیون ها مشتری در کانادا ، آمریکا و انگلیس ارائه می دهند چه شما سالها تجربه بانکداری داشته باشید یا تازه شغل خود را در خدمات اقتصادی آغاز نموده اید ، TD می گوید که این امر به شما در تحقق کامل خود یاری می نماید. با همه چیز از برنامه های مربیگری و آموزشی گرفته تا پیشرفت رهبری ، به اهداف شغلی خود برسید .کارمندان TD می گویند: محیط کار عالی. فرصت عالی برای پیشرفت. فضای کاری انعطاف پذیر. نگرش بسیار مثبت در کل محل کاری همراه با پشتیبانی کارفرما و آموزش های بسیار میباشد.

  • University of Toronto

دانشگاه تورنتو در سال 1827 تأسیس شد و عظیمترین دانشگاه کانادا است که به عنوان یک رهبر دنیای در تحقیق و تدریس شناخته می گردد. این دانشگاه از اعضای هیئت علمی برجسته ، سوابق نهادی اعطای بورسیه تحصیلی پیشرو و ثروت از فرصتهای ابتکاری آکادمیک به طور مداوم دانشجویان و دانشگاهیان برجسته را از سراسر دنیا جذب می نماید. کارمندان آن می گویند: در اینجا ناهار و پذیرایی رایگان است ، همکاران خوب زیادی وجود دارد که می توانید در ساعات استراحت با هم معاشرت کنید. همچنین مدیریت خوبی دارد که، به کارکنان خود اهمیت می دهند که احساس می کنید که متعلق به آنها هستید.

  • Suncor Energy Inc

Suncor Energy Inc یک شرکت برتر انرژی یکپارچه کانادا است. عملیات Suncor شامل توسعه و به روز سازی ماسه های نفتی ، فراوری نفت و گاز متعارف و دریایی ، پالایش نفت و بازاریابی محصول با نام تجاری Petro-Canada است. سانچور در حالی که در کوشش است تا منابع نفتی با مسئولیت پذیری را توسعه دهد ، در حال توسعه یک سبد خرید انرژی تجدید پذیر در حال رشد است. این شرکت خوب دارای مزایای خوب از جمله برای بازنشستگان آن است. به طور کلی کارمندان خوبی دارد و مکانی جالب برای کار کردن است.اخیرا نیز تغییراتی در مدیریت خود داشته است که کارمندان آن نیز به شدت راضی تر شده و روحیه بهتری جهت کار پیدا نموده اند.

  • Aritzia

Aritzia نوعی بوتیک مد زنانه است که از طراحی و کیفیت عالی برخوردار است و لباس و لوازم جانبی زیبایی را ارائه می دهد که با قیمت آن مطابقت دارد. Aritzia با ارائه خدمات بی نظیر به مشتری و تجربه خرید شخصی در فروشگاه و آنلاین ، مجموعه ای از مارک های مد را منحصر به فرد و غیر انحصاری می نماید و بینایی بی نظیر از بهترین های هر فصل را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

کارمندان آن می گویند: در این شرکت فرصت های زیادی برای یادگیری و رشد وجود دارد که میتوانید تجربه های زیادی کسب کنید شرکت کوشش می نماید تا از راستا شغلی شما پشتیبانی کند و حتی موقعیتهایی را ایجاد می نماید که بتوانید آموزش های بسیاری در تمام زمینه های ببینید.که این به انگیزه و اشتغال افراد یاری می نماید. شرکت عملکرشما را ارزیابی می نماید و مطابق آن به شما پاداش میدهد یا حتی ممکن است شما را اخراج کند.،این شرکت به نتایج کار شما اهمیت می دهد و ساعت ورود و خروج شما به شرکت برای آنها اهمیتی نخواهد داشت بنابراین انعطاف پذیری با مکان و زمان انجام کارتان فراهم می گردد. شما نیز میتوانید با خیلی از افراد باهوش ، با استعداد و پرشور در این شرکت آشنا و همکار شوید.

  • Weathsimple

Wealthsimple عظیمترین سرویس سرمایه گذاری اتوماتیک در کانادا است. Wealthsimple از پنج سال پیش توسط مایکل کتچن آغاز به کار کرد ، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری آنلاین است که وعده راهنمایی اقتصادی با کیفیت را با قیمتی پایین تر از افراد موجود ، از جمله کلیه بانکهای عظیم می دهد.

این شرکت که در تورنتو واقع شده است در حال حاضر به دنبال پر کردن 24 مقام در بخش های زیر است: موفقیت مشتری ، حقوقی / انطباق ، بازاریابی ،منابع انسانی ، علوم داده و مهندسی ،مدیریت محصول و UX و طراحی.

خدمات این شرکت برای کارمندانش شامل وام ، مراقبت های بهداشتی برتر (بیمه)، ناهار روزانه رایگان ، تنقلات و نوشیدنی های بی انتها ، هزنیه های سفر برای تعطیلات ، عضویت در باشگاه دوچرخه Share Toronto و.... میباشد و علاوه بر این شما میتوانید رشد و ارتقا زیادی در این شرکت در هر بخشی که مشغول به کار هستید را شرکت داشته باشید.

  • TribalScale

TribalScale واقع در قلب مرکز شهر تورنتو ، یک شرکت دیجیتالی است که در زمینه طراحی و توسعه محصولات دیجیتال در سطح دنیای تخصص دارد. TribalScale با سرعت بسیار زیادی به رشد خود ادامه می دهد و در حال حاضر تعداد زیادی از افتخارات در زمینه های منابع انسانی ، هماهنگ کننده دفتر ، طراح ارشد محصولات ، مهندس ارشد اندروید ، مهندس ارشد iOS ، مهندس ارشد نرم افزار ، Javascript و یک مدیر محصول را در اختیار دارد.

این شرکت دارای دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی ، آشپزخانه کاملاً مجهز ، صبحانه گرم ، میان وعده ، ناهارهای هفتگی ، مزایای کامل سلامتی (بیمه) ، حساب های عضویت Netflix ، و 2000 دلار یاری هزینه اقتصادی (وام)، و..... میباشد. که فرصتی برای همکاری با بعضی از پرشورترین افراد در صحنه فناوری در تورنتو میباشد.

  • Hostaway

Hostaway از زمان راه اندازی در سال 2015 ، به سرعت تبدیل به سریعترین راه اندازی فناوری در نرم افزار اجاره منزل در تعطیلات شد. Hostaway همچنین به نظر می رسد که در حالت رشد زیاد واقع شده است و به تعداد زیادی نیرو جهت جذب در دفتر تورنتو دارد. Hostaway در حال حاضر در زمینه های فروش ، مدیر هنری ، هماهنگ کننده مردم و فرهنگ ، هماهنگ کننده استعدادها ، هماهنگ کننده اداری اقتصادی و یک مدیر حساب کاربری استخدام انجام میدهد. بعلاوه در حال حاضر تعداد زیادی فرصت شغلی از راه دور نیز در این شرکت وجود دارد برای کسانی که میخواهند به صورت دورکاری باشند. این شرکت از لحاظ فرهنگی و تیم سازی بسیار قوی میباشد و مزایای بسیاری برای کارمندان خود نیز دارد.

منبع: زانکو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 954

به "ده شرکت برتر در کانادا برای استخدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده شرکت برتر در کانادا برای استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید