دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد Humidifier2 شیائومی با خاصیت ضد باکتریایی

به گزارش سرگرمی تفریحی، شیائومی به تازگی نسل دوم از دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد MIJIA را عرضه نموده است. این رطوبت ساز که Humidifier2 نام دارد، دو سال پس از عرضه نسل اول و با پنج ارتقای عمده نسبت به مدل قبلی خود عرضه می گردد.

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد Humidifier2 شیائومی با خاصیت ضد باکتریایی

به گزارش خبرنگاران، مدل قبلی، دارای ظرفیت 4 لیتر و قابلیت رطوبت رسانی تا 36 ساعت بود و استرس ناشی از تزریق مکرر آب را از بین می برد.

حجم Humidifier2 از 280 میلی لیتر در ساعت به 300 میلی لیتر در ساعت ارتقاء یافته است و دارای یک ورق اتمیزه کننده هسته سرامیکی داخلی است که به مسدود کردن ذرات آب یاری می نماید. سپس به منظور هیدراتاسیون بیشتر، ذرات آب میکرون اتمیزه شده با سرعت 300 میلی لیتر بر ساعت اسپری می شوند. مدل نو، بر خلاف مدل قبلی نیازی به بلند کردن درب برای اضافه کردن آب به مرطوب کننده ندارد.

رطوبت ساز نو بر خلاف مدل قبلی که فقط در یک جهت کار می کرد، قادر است چرخش 360 درجه را برای مرطوب سازی موثرتر اتاق فراهم می نماید. رطوبت ساز نسل نو، تا 99.9 درصد عملکرد ضد باکتریایی با استفاده از یون نقره را ارائه می دهد. بعلاوه بر خلاف مدل قبلی یک هیدرومتر است.

رطوبت ساز نو Mijia دارای یک ظرف 4 لیتری است و می تواند تا 30 ساعت رطوبت را تامین کند. نیازی به افزودن مکرر آب ندارد و خاصیت ضد باکتریایی آن مانع از تکثیر باکتری در داخل مخزن می گردد. این دستگاه در حال حاضر در چین ارائه می گردد و در مورد عرضه جهانی آن اطلاعاتی وجود ندارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1858

به "دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد Humidifier2 شیائومی با خاصیت ضد باکتریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد Humidifier2 شیائومی با خاصیت ضد باکتریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید