درخت بونسای در دکوراسیون منزل

به گزارش سرگرمی تفریحی، اضافه کردن یک گیاه آپارتمانی به دکوراسیون منزل راه بسیار خوبی برای برجسته کردن طرح کلی خانه است اما اگر شما به دنبال گیاه متفاوت دیگری می شد بهترین انتخاب برای شما درخت بونسای خواهد بود. بونسای همراه خود اتمسفری از آرامش و نهایت شیک بودن را به طراحی داخلی منزل می آورد. بعلاوه شما با هرس کردن شاخه های درخت بونسای با دقت بالا، یک سرگرمی کاملا آرامش بخش را برای خود فراهم نموده اید.

درخت بونسای در دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

یک درخت بونسای تک در فضایی با طراحی ساده و سنتی بسیار زیبا بنظر می رسد و تمامی توجه ها را بخود جلب می نماید. فقط باید به این نکته توجه کنید که اکر کودک یا حیوانی اهلی در خانه دارید حتما بونسای را دور از دسترس آنها نگه دارید چرا که علاوه بر خراب شدن برگ ها و شاخه های حساس آنها، بسیاری از نوع های بونسای سمی و خطرناک هستند.

درخت بونسای در رنگ های مختلف وجود دارد بنفش، صورتی، سبز و نارنجی که با توجه به سلیقه تان رنگ دلخواه خود را انتخاب خواهید کرد اما رنگ نارنجی به دلیل حس و حال پاییزیی که دارد در دکوراسیون خانه خود را بشدت زیبا و با ابهت نشان می دهد.

درختان بونسای به دلیل چشم گیر بودن نیازی به همراه یا گیاه دیگر ندارند اما بازهم اگر در گروه کوچکی از درختان قرار بگیرد زیبا بنظر خواهد رسید. حتی شاید بقدری این ترکیب زیبا بنظر برسد که با اضافه کردن بیش از حد درختان کوچک خانه خود را به جنگل تبدیل کنید.

مدل زیبای نارنجی بونسا

قیمت درخت بونسای :

برای قیمت درخت بونسای در گلخانه ها قیمت های متفاوتی ارائه میشود . معمولا قیمت در این درختها با توجه به نوع ، شکل ، اندازه ، رنگ و زیبایی آنها معین میشود. تنوع قیمت درخت بونسای به قدری است که از 70 هزار تومان تا گاها حتی به چندین میلیون تومان میرسد. ولی امروزه برای یک اپارتمان شما میتوانید با حدود قیمتی بین 150 تا 300 هزار تومان یک درخت بون سای زیبا و شیک خریداری نمایید.

بونسای زیبای رومیزی

بنسای صورتی رنگ بسیار خاص و شیک

قیمت درخت بونسای

موضوعات مرتبط:

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 703

به "درخت بونسای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت بونسای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید