خودرو تسلا S در ایالات متحده آتش گرفت ، مشکل داغ شدن باتری بدون آنکه ماشین حرکت کند!

به گزارش سرگرمی تفریحی، یک خودرو تسلا مدل S در پارکینگی در کالیفرنیا آتش گرفت. این اتفاق حادثه جانی نداشت اما نکته مهم این است که خودرو مذکور ساعت ها بود که در حالت پارک بود و شاید در صورت روشن شدن خودرو حوادثی جدی تر رخ می داد.

خودرو تسلا S در ایالات متحده آتش گرفت ، مشکل داغ شدن باتری بدون آنکه ماشین حرکت کند!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این خودرو که در یک پارکینگ تجاری پارک شده بود ناگهان آغاز به سوختن کرد و به گفته مقامات آتش نشانی به سرعت نیز حریق این خودرو مهار شد.

مقامات آتش نشانی اعلام نموده اند که خوشبختانه هیچ آسیبی در این باره گزارش نشده است. جالب است بدانید که مالک خودرو اعلام نموده که ساعاتی پیش از آتش گرفتن، از کابوت خودرو صداهایی شنیده است.

شاید برایتان سوال باشد که ریشه این اتفاق چیست؟ به نظر می رسد همه چیز زیر سر باتری بوده و داغ شدن بیش از حد باتری منجر به این آت سوزی شده است. بر اساس گزارش نیروهای امدادی، تا ساعتها پس از این آتش سوزی، تیم امدادی در کوشش بودند که باتری را خنک نمایند و از بروز اتفاق مجدد پیشگیری نمایند.

مقامات آتش نشانی اعلام کردند که گرچه خودرو مذکور به طور کامل آسیب دیده و از بین رفته است، اما ساختمانهای مجاور آسیب ندیده اند.

سخنگوی تسلا در بیانیه ای در این خصوص گفت: ما در حال آنالیز این موضوع هستیم و با همکاران محلی خود ارتباط و تعامل برقرار می کنیم تا هر چه سریعتر دلیل حادثه را متوجه شویم.

این نخستین باری نیست که خودروهای تسلا مدل s دچار مشکل می گردد و بنابراین باید دید کارخانه تسلا برای حل این مشکل چه می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1930

به "خودرو تسلا S در ایالات متحده آتش گرفت ، مشکل داغ شدن باتری بدون آنکه ماشین حرکت کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو تسلا S در ایالات متحده آتش گرفت ، مشکل داغ شدن باتری بدون آنکه ماشین حرکت کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید