خبرنگاران 165 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اراک - خبرنگاران - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: 165 خانه ورزش روستایی این استان درمدت فعالیت دولت دوازدهم تجهیز و در اختیار جوانان روستایی قرار گرفته است.

خبرنگاران 165 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی عشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: تا سرانجام سال جاری 35 خانه ورزش روستایی دیگر نیز تجهیز و در اختیار جامعه روستایی استان قرار می گیرد.

وی، اعتبار هزینه شده برای هر خانه ورزش روستایی را 100 میلیون ریال عنوان نمود و اضافه نمود: تا سرانجام برنامه ششم توسعه بیش از 400 روستای استان مرکزی از خانه ورزش روستایی بهره مند می شوند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی گفت: تجهیز خانه های ورزش روستایی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی انجام می گردد که استان مرکزی در این امر مهم پیشتاز دیگر استان ها است.

عشوری بیان نمود: توجه و توسعه ورزش در مناطق کمتر برخوردار نظیر روستاها عاملی مهم در راستای ایجاد عدالت در توزیع سرانه های ورزش است و علاوه بر این نیروی جوان و استعدادهای ورزشی بسیاری در روستاهای کشور نهفته است که نیازمند توجه، کشف و پرورش هستند.

وی اضافه نمود: میدان دادن به سرمایه های انسانی و ورزشی می تواند برای کشور افتخارهای ارزنده به ارمغان آورد و ضمن اینکه روستاها موتورهای فراوری و امنیت غذایی در کشور هستند، وظیفه سنگینی در تقویت سلامت و تندرستی روستائیان بر عهده مسئولان است که باید جدی گرفته گردد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی گفت: در طرح تجهیز خانه های ورزش روستایی ساختمان و ابنیه ای ساخته نمی گردد و با بهره گیری از اماکن غیر فعال و بدون استفاده و پس از بازسازی نسبی، این اماکن به شورای اسلامی روستا ها و دهیاری ها تحویل می شوند تا براساس مسئولیت خود، اداره خانه های ورزش را به عهده بگیرند و خدمات ورزشی لازم را، برای جوانان و نوجوانان روستا مهیا نمایند.

بیش از 80 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف ورزشی استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران 165 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 165 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید