جنایت افسر هوس باز پلیس انگلیس

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس پلیس لندن اسم کرد که زبان از بیان عمق عصبانیت، تاسف و ناراحتی اداره پلیس قاصر است و یاد خانم اورارد و خانواده او در فکر پلیس می ماند.

جنایت افسر هوس باز پلیس انگلیس

یک افسر پلیس انگلیس روز آدینه به قتل یک زن جوان 33 ساله در جنوب لندن اقرار و اعتراف کرد که مقتول را پس از ربایش و آزار جنسی خفه نموده است.

به گزارش ایرنا از منابع خبری انگلیس، وین کوزنز 48 ساله اواخر سال گذشته خانم سارا اورارد را که تنهایی در خیابان های منطقه کلپهام نزدیک خانه دوستش درحال پیاده روی بود، با یک دستگاه خودروی استیجاری که همان روز کرایه نموده بود می رباید. او که مسئول محافظت از مجلس و مراکز دیپلماتیک بود پس از خاتمه 12 ساعت شیفت کاری 13 اسفند 1399 دست به چنین جنایت هولناکی می زند.

بر اساس شواهد موجود، قاتل چند روز پیش از ارتکاب جرم اعلام نموده بود که از فشار عصبی رنج می برد و قادر به ادامه همکاری با پلیس نیست. پنج روز بعد از حادثه که ناپدید شدن خانم اورارد خبرساز شده بود، او تمارض نموده و از حاضر شدن در محل کار خودداری می نماید. روز بعد پلیس او را حوالی ساعت 19 و 50 دقیقه دستگیر می نماید.

این افسر پلیس انگلیس، ماه گذشته مسئولیت قتل خانم اورارد را پذیرفت، اما فقط به ربایش و آزار جنسی او اقرار نموده بود. او امروز (آدینه) در دادگاه جنایی انگلیس موسوم به اولد بیلی با حضور پنج تن از اعضای خانواده مقتول و رئیس پلیس لندن شرکت کرد تا به ارتکاب این جرم هم اعتراف کند.

دادستان پرونده تام لیتل در دادگاه اسم کرد که آقای کوزنز قبلا مقتول را ندیده، او را نمی شناخته و تماسی با وی نداشته است. به گفته او دو طرف با یکدیگر غریبه بوده اند. با این حال معلوم نیست چرا آقای کوزنز دست به چنین اقدامی زده است.

شواهد نشان می دهد که نامبرده، جسد مقتول را در یک پاکت زباله مخفی و در یک منطقه جنگلی در نزدیکی شهر اشفورد رها نموده است. آنالیز دوربین های مدار بسته حاکیست که مقتول این پاکت را دو روز پس از قتل خانم اورارد تهیه نموده است.

رئیس پلیس لندن: احساس خیانت می کنیم

کرسیدا دیک رئیس پلیس لندن امروز در جمع خبرنگاران اعلام نمود که از خانواده خانم اورارد بابت این ضایعه دلخراش عذرخواهی نموده است. او اعلام کرد: همه ما در اداره پلیس از جنایت این مرد عصبانی و حیرت زده ایم. این ها وقایع وحشتناکی هستند و ما احساس خیانت می کنیم.

رئیس پلیس لندن اسم کرد که زبان از بیان عمق عصبانیت، تاسف و ناراحتی اداره پلیس قاصر است و یاد خانم اورارد و خانواده او در فکر پلیس می ماند.

قتل این زن جوان از اسفند ماه گذشته جامعه انگلیس را شوکه و بهت زده نموده و موجی از خشم و اعتراض زنان را به همراه داشته است. مدافعان حقوق زنان، پویشی را با اسم خیابان ها را دوباره از آن خود کنیم به راه انداخته اند و در نزدیکی محلی که گفته می گردد خانم اورارد ناپدید شده چندین تجمع برگزار کردند.

روزنامه گاردین هم گزارش نموده است که خشم عمومی جامعه و خصوصا زنان در یک حالت تصاعدی و فزاینده قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هزاران زن انگلیسی تا به امروز در شبکه های اجتماعی ترس و نگرانی را از امنیت خود وقتی در اماکن عمومی تنها هستند به اشتراک گذاشتند.

گاردین چندی پیش گزارش داد که تقریبا تمام زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته و بدتر از آن، اعتماد خود را به حل این معضل از سوی مقامات مسئول از دست داده اند. بر اساس این گزارش، 97 درصد زنان بین 18 تا 24 سال مورد آزار جنسی قرار گرفته و هولناک تر آنکه 80 درصد زنان از تمام گروه های سنی گفته اند که این معضل را در فضای عمومی تجربه نموده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1485

به "جنایت افسر هوس باز پلیس انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت افسر هوس باز پلیس انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید