تور مجازی بازدید از موزه مشهور انگلیس با یاری یک ربات

به گزارش سرگرمی تفریحی، با شیوع ویروس کرونا در دنیا و در پی آن بسته شدن موسسات هنری سراسر دنیا، موزه هنرهای معاصر هستینگز (Hastings) انگلیس با استفاده از یک ربات دورحضور تورهای مجازی ارائه می دهد.

تور مجازی بازدید از موزه مشهور انگلیس با یاری یک ربات

ایسنا: به نقل از نیویورک تایمز، هفته گذشته یک ربات در حال حرکت در موزه هنرهای معاصر هستینگر انگلیس بود.

با اجازه لیز گیلمور (Liz Gilmore)، مدیر موزه هنرهای معاصر هستینگر انگلیس، این ربات که دارای یک صفحه نمایش به اندازه یک آی پد است، در موزه حرکت می نماید و آثار هنری آنجا را در معرض نمایش قرار می دهد.

افراد می توانند با یاری این ربات نمایی کامل از تمام جهات موزه داشته باشند و یک سرگرمی بسیار جذابی را برای افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه در خانه هستند، ایجاد می نماید.

با اینکه ویروس کرونا سبب بسته شدن موسسات هنری دنیا شد، اما کاری که این موزه انجام داد، متفاوت و جالب است؛ تور مجازی این ربات با استفاده از یک دستگاه دورحضوری تلفن همراه و به وسیله وای-فای امکان دیدن این موزه را برای کاربران درون خانه فراهم می نماید.

به نظر می رسد این نخستین باری است که یک سازمان فرهنگی در انگلیس سعی نموده است چنین تجربه ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. قیمت ربات مذکور 4000 دلار است و توسط شرکت Double Robotics توسعه داده شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 692

به "تور مجازی بازدید از موزه مشهور انگلیس با یاری یک ربات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی بازدید از موزه مشهور انگلیس با یاری یک ربات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید