کوشش دلهره آور سگ های وحشی برای شکار صخره پر ها

به گزارش سرگرمی تفریحی، این لحظه ای است که سگ های وحشی سعی می نمایند صخره پر هایی را که در گوشه ای از یک صخره قرار دارند، شکار نمایند.

کوشش دلهره آور سگ های وحشی برای شکار صخره پر ها

به گزارش خبرنگاران، گرت ون روین راهنمای سافاری که به همراه گروهی از گردشگران به منطقه حفاظت شده مالامالا در آفریقای جنوبی رفته بود صحنه های دلهره آور از کوشش سگ های وحشی برای شکار صخره پر ها ضبط نموده است.

او در این باره می گوید: این دسته از 21 سگ وحشی در هفته گذشته در منطقه حفاظت شده بودند، آن ها با صخره پر ها (آنتلوپ کوچک) روبرو شدند و این قربانیان بی دفاع را در گوشه ای از این صخره های بزرگ گیر انداختند. راهنما ها و گردشگران نمی توانستند آنچه را که اتفاق می افتد، باور نمایند.

بیشتر سگ های وحشی جوان بودند که سعی می کردند به صخره پر ها برسند. در حالی که بزرگسالان علاقه زیادی به این بازی موش و گربه یا در این مورد - سگ ها و صخره پر ها - نشان نمی دادند.

از آنجایی که ممکن است وجود این شکارچیان در زیستگاه صخره پر ها دلهره آور باشد، اما این صخره ها طوری طراحی شده اند که نوعی سپر دفاعی آنان محسوب می شوند. سم های آن ها بسیار نوک تیز است و به آن ها اجازه می دهد روی سنگ هایی مانند این ها بسیار چابک باشند.

چیزی که این مشاهده را کاملا غیر قابل باور می نماید این واقعیت است که سگ های وحشی به هیچ وجه کوهنورد شناخته نمی شوند. پنجه های آن ها اصلاً برای آنچه در اینجا شاهد هستیم طراحی نشده اند. این واقعیت که سگ ها لیز نخورده یا سقوط ننموده اند به خودی خود باورنکردنی است.

در نهایت، سگ های وحشی علاقه خود را از دست دادند و عقب نشینی کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1796

به "کوشش دلهره آور سگ های وحشی برای شکار صخره پر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دلهره آور سگ های وحشی برای شکار صخره پر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید