تصاویر لو رفته از جدیدترین خودرو هوندا با ظاهری متفاوت

به گزارش سرگرمی تفریحی، تصاویر لو رفته نو از مدل بعدی هوندا CR-V حکایت از خوش ساخت تر شدن شکل و شمایل آن نسبت به مدل فعلی دارد.

تصاویر لو رفته از جدیدترین خودرو هوندا با ظاهری متفاوت

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی خبرنگاران، هوندا خودروسازی ژاپنی که تازها اقدام به تولید خودرویی شاسی بلند کرده است که بسیار مطلوب و شیک به نظر می رسد. هوندا HR-V 2023 این شاسی بلند تازه با طراحی مجدد اکنون بسیار زیبا به نظر می رسد.

این خودرو که برگرفته از نسل قبلی است، بسیار کاربردی بوده و در عین حال امکانات زیادی را ارائه می دهد. این شاسی بلند اکنون قرار است با خودروهایی چون هیوندای کنا، کیا سلتوس و مزدا CX-30 رقابت کند و مجذوب کنندهیتی همانند این خودروها دارد.

آنطور که مشخص است مطمئناً قوای محرکه چهار سیلندر انتخابی HR-V همانند قبل باقی خواهد ماند، اما هنوز مطمئن نیستیم که از نوع توربوشارژر یا تنفس طبیعی خواهد بود. اکنون به نظر می رسد یک کابین مدرن با فناوری به روز، بخشی از طراحی مجدد باشد.

این خودرو را می توان کوچکترین کراس اوور هوندا برای سال 2023 دانست که به طور کامل طراحی می شود و انتظار می رود قبل از پایان سال 2022 برای اولین بار معرفی شود. قیمت 2023 HR-V نباید بیش از مقدار فعلی افزایش یابد و انتظار داریم که این تریم بهترین ترکیب ویژگی ها را نسبت به قیمت ارائه دهد.

در اروپا، HR-V از یک پیشرانه هیبریدی استفاده می کند که از خودرو های هیبریدی Insight و آکورد برگرفته شده است، اما این شرکت اعلام نکرده است که وقتی در آمریکای شاقتصادی به فروش می رسد، چه موتوری در زیر کاپوت آن قرار خواهد گرفت.

به احتمال زیاد هوندا در نسل بعدی HR-V قوای محرکه قوی تری را ارائه می دهد که می تواند در قالب یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری 158 اسب بخاری باشد. HR-V با این نسل تازه از طراحی داخلی مدرن تری استفاده خواهد کرد و به وضوح از سیویک 2022 تازه طراحی شده الهام گرفته است.

این خودرو تازه و مینیاقتصادیستی هم کلاسیک و هم مجذوب کننده به نظر می رسد، HR-V تازه دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مستقل هم خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1567

به "تصاویر لو رفته از جدیدترین خودرو هوندا با ظاهری متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از جدیدترین خودرو هوندا با ظاهری متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید