تشریفات فرودگاهی رایگان در سفر به تهران

به گزارش سرگرمی تفریحی، در ادامه این مطلب با خدمات و تشریفات فرودگاهی و تمامی عواملی که یک مسافرت کاری را برای شما سهل سازد برا شما اطلاعاتی را بیان خواهیم کرد.

تشریفات فرودگاهی رایگان در سفر به تهران

سفر به تهران با تشریفات فرودگاهی رایگان

یکی از دغدغه های مهم در سفرهای کاری وقت شناسی و رسیدن به موقع در جلسه یا قرار کاری است و با توجه به ترافیک زیادی که این روزها در بیشتر شهرها وجود دارد، پایبندی به آن کمی سخت بنظر می رسد. این موضوع زمانی تشدید می گردد که مجبور باشید از شهرستان به تهران سفر کنید، و اگر هم این سفر با هواپیما باشد دردسرهای خاص خود را دارد.

صف طولانی دریافت کارت پرواز، تحویل بار یا چمدان و بازرسی های مختلف انرژی و زمان زیادی را از شما می گیرد. با رزرو تشریفات فرودگاهی از بدو ورود به سالن تشریفات، کارکنان سی آی پی در انتظارتان هستند. شما به سالن تشریفات هدایت می شوید، آنجا می توانید در محیطی راحت و بدون دغدغه روزنامه بخوانید، پیغام های مهم روی گوشی خود را چک کنید و یا حتی گزارشی که می خواهید در جلسه ارائه دهید را مرور کنید و هر زمانی که احساس گرسنگی کردید با نوشیدنی و غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

در طی این مدت که شما در سالن تشریفات بی استرس و اضطراب در حال مرور برنامه سفر خود هستید، گروه آموزش دیده cip چمدانتان را تحویل داده و کارت پروازتان را دریافت می نمایند. شما بدون معطلی ماندن در صف های طویل برای بازرسی توسط کارکنان سی آی پی به گیت اختصاصی هدایت می شوید و زمانی که مسافران دیگر سوار هواپیما شدند، با اتومبیل تشریفاتی سالن cip تا پای پلکان هواپیما می روید.

معمولا برای کسانی که رزرو خدمات cip را انجام می دهند، جایگاه های اول هواپیما در نظر گرفته می گردد. در این میان اگر شخص مشایعت و یا مستقبل نماینده برای بدرقه و یا خوشامدگویی به شما به فرودگاه مراجعه کند، پذیرایی درخور صورت می گیرد.

چنانچه سفرتان خارج از کشور باشد خدمات چک پاسپورت هم برایتان انجام می گردد، البته این خدمات مشمول هزینه است که قطعا نسبت به صرف انرژی و زمان ارزش دارد.

سامانه رزرواسیون مهر با همکاری تعدادی از هتل های لوکس تهران این امکان را فراهم کرده است تا در صورتی که رزرو هتل را از این سامانه انجام دهید، خدمات cip را به صورت رایگان دریافت نمایید. می توانید با رزرو هتل لاله تهران و رزرو هتل هما تهران با تخفیف ویژه و قیمت رقابتی از خدمات سی آی پی رایگان بهره مند شوید.

در حال حاضر cip فرودگاه امام، cip فرودگاه مهرآباد، cip فرودگاه مشهد، cip فرودگاه اهواز، cip فرودگاه کرمانشاه و cip فرودگاه کیش به وسیله رزرواسیون مهر فراهم شده است.

منبع: نمناک
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 660

به "تشریفات فرودگاهی رایگان در سفر به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریفات فرودگاهی رایگان در سفر به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید