تداوم محبوبیت تویوتا سولارا پس از دو دهه

به گزارش سرگرمی تفریحی، اگر همواره یک شورولت ال کامینو می خواستید، اما آرزو می کردید جایی برای یک خانواده چهار نفره داشته باشد. یا اگر وانتی می خواهید که بتوانید در یک روز گرم و آفتابی، سقف کانورتیبل (سقف کروک) آن را پایین بیاورید، وانت دو در کروک تویوتا سولارا SE مدل 2006 ممکن است خودروی مناسب برای سواری شما باشد.

تداوم محبوبیت تویوتا سولارا پس از دو دهه

به گزارش همشهری و به نقل از موتور وان، این وانت کروک انحصاری تویوتا سولارا اس ای (Toyota Solara SE) که در اسمیرنا، تنسی، در لیست فروش قرار گرفته است، خارج از نشویل و در فضای مجازی، در بازار فیس بوک نیز لیست شده است. این وانت کروک قیمت مناسبی معادل 4700 دلار (حدود 2 میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان) دارد. لیست فروش این خودرو به زبان اسپانیایی است و در آگهی فروش آن می گوید: وانت سولارای خود را در شرایط خوب با 246.177 کیلومتر کارکرد می فروشم، این خودرو نسخه بازسازی شده است و همه چیز آن خوب کار می نماید.

مطابق این آگهی نسخه بازسازی شده ای از تویوتا سولارا است، اما بیشتر وسایل نقلیه لیست کریگ (Craigslist) یا بازار فیس بوک (Facebook Marketplace) که کمتر از 5000 دلار (کمتر از 2میلیارد و پانصد و میلیون تومان) قیمت دارند نیز همینطور هستند. اما کجا می توانید چنین وسیله نقلیه منحصربه فردی را بیابید که حمل و نقل طاقت فرسا با وانت را با حس دلپذیر وزش باد در موهایتان ترکیب کند؟ بعلاوه از زمان پیکاپ فولکس واگن بیتل که روی پلتفرم واگن BMW E 46 ساخته شده، این خودرو مجذوب کننده ترین خودروی فرانکن است.

به احتمال زیاد، این تویوتا سولارا کرورک، دارای روکشی بوده که از عقب باز می شده و و بیمه آن نیز تکمیل است. از آنجایی که این مدل 2006 است، نوشتن درباره آن زیاد طول نمی کشد. تویوتا سولارا یک وسیله نقلیه دیفرانسیل جلو است، بنابراین در عقب خودرو چیزی جز سیستم تعلیق عقب وجود ندارد.

این خودرو مطمئنا به میزان جت اسکی موتور سیکلت عجیب نیست. با قضاوت از روی عکس ها، قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخ های عقب تویوتا کمری چندان سخت نخواهد بود.

نسل دوم تویوتا کمری سولارا که از سال 2003 تا 2008 ساخته شد، بر اساس کمری معمولی ساخته شد و پیشرانه های آن مشترک بود. موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری 155 اسب بخار قدرت فراوری می کرد، در حالی که موتور 3.3 لیتری V 6 مانند نمونه موجود در این خودرو، 210 اسب بخار قدرت داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2011

به "تداوم محبوبیت تویوتا سولارا پس از دو دهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم محبوبیت تویوتا سولارا پس از دو دهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید