تاکسی هوایی خودران تازه ای هنگ در راه است

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این تاکسی هوایی برقی که نیازی به راننده ندارد، قرار است زودتر از رقبای اروپایی و آمریکایی وارد بازار شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

تاکسی هوایی خودران تازه ای هنگ در راه است

در حال حاضر آخرین پروازهای آزمایشی این تاکسی هوایی در جریان است. تعداد کل این پروازها بالغ بر 2800 پرواز بوده و در شرایط مختلف آب و هوایی اجرا شده تا توانایی عملیاتی این تاکسی هوایی معین گردد.

قرار است این تاکسی هوایی خودران در شهرهایی همانند گوانجو، هژو، شنزن، ژائوکینگ و سانیا خدمات حمل و نقل ارائه دهد. پروازهای آزمایشی این تاکسی هوایی در 11 کشور مختلف اجرا شده است.

جابی اوییشن نزدیک ترین رقیب ای هنگ امیدوار است تا سال 2023 بتواند اولین گواهی تاکسی هوایی برقی خود را دریافت کند. عرضه تجاری این محصول هم زودتر از سال 2024 شروع نمی گردد. راه اندازی سریع تر خطوط تاکسی هوایی به عرصه رقابت تازه ای میان آمریکا و چین مبدل شده و به نظر می رسد فعلاً چین در این زمینه بر آمریکا رجحان دارد.

ای اچ 216 که برای حمل و نقل شهری طراحی شده، با سرعت 130 کیلومتر در ساعت پرواز می نماید و حداکثر برد آن با یک بار شارژ به 35 کیلومتر می رسد. ای هنگ در حال فراوری یک هواپیمای برقی دوربرد سبک به نام وی تی 30 نیز هست که می تواند مسافتی 300 کیلومتری را نیز طی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1670

به "تاکسی هوایی خودران تازه ای هنگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی هوایی خودران تازه ای هنگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید