برترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا کدام ماه است ؟ (تور ارزان سریلانکا)

به گزارش سرگرمی تفریحی، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا که جزء بزرگترین جزایر است سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این جزیره بدانید.

برترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا کدام ماه است ؟ (تور ارزان سریلانکا)

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

مختصری درباره جزیره زیبای سریلانکا بدانید

جزیره سریلانکا که جزء جزایر گرجهتی به شمار میرود در جنوب کشور هندوستان بین خلیج بنگال و دریای لاکادو قرار گرفته است. این جزیره بیست و پنج امین جزیره بزرگ دنیا محسوب می گردد و دارای جهت ساحلی پر از درختان است . با درجه حرارت 27 درجه سانتیگراد(80 درجه فارنهایت) در تمام طول سال و با توجه به نزدیکی به خط استوا سریلانکا برای عاشقان خورشید بسیار مناسب است. البته زمانی که باران نمی بارد آب و هوای این جزیره به وسیله دو فصل موسمی تعیین می گردد و به این خاطر سریلانکا را می توان به عنوان یک مقصد تعطیلات در تمام فصول به حساب آورد. برای زمان هایی که ساحل شرقی خلیج Arugam برای اسکی روی آب مناسب نیست، دریای ساحل غربی Kalpitiya با نهنگ های آبی آن ،جایگزین بدی نیست. به طور خلاصه، همواره در طول سال، مکان مناسبی وجود دارد، اما زمان سفر خود برنامه ریزی کنید تا از خیس شدن در سواحل جلوگیری کنید. به طور خلاصه برترین زمان برای بازدید سواحل جنوبی و غربی و تپه ها از دسامبر تا مارس می باشد. با این حال برترین آب و هوا در سواحل شرقی از آوریل/می و سپتامبر می باشد.

اگر عاشق دریا هستید سفر خود را بین ژانویه تا مارس برنامه ریزی کنید، زمانی که دریا آرام است. مزیت دیگرآن این است که دراین ماهها نهنگ های آبی را مشاهده خواهید کرد.

کسانی که به جشن ها علاقه دارند، در آوریل برای جشن های سینخال و تامیل باید به آنجا بروند. این زمان خاتمه فصل برداشت برای مردم آنجاست. این جشنواره به طور معمول حدود یک هفته طول می کشد.

ماه مارس- برترین زمان برای بازدید از تپه های مرکزی:

شامل : باغ های کندی ،نووارا ،ایلیا و…

تپه های مرکزی در یک ناحیه کوهستانی در منطقه جنوبی سریلانکا واقع شده است. این تپه ها مثلثی شکل و به ارتفاع 300 متر می رسد و حدود 20 درصد کل منطقه را پوشش می دهد.

آوریل تا سپتامبر- برترین زمان برای بازدید نواحی شرقی وشمالی:

برای دوری از باران های موسمی از آوریل تا سپتامبر به این سواحل بروید.

آگوست یا سپتامبر عموما خشک هستند و برترین زمان برای تعطیلات خانواده ها هستند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1878

به "برترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا کدام ماه است ؟ (تور ارزان سریلانکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا کدام ماه است ؟ (تور ارزان سریلانکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید