بسته الحاقی نو گوست ریکان برک پوینت ماه آینده منتشر خواهد شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اوایل این ماه بود که یوبیسافت از بازی Ghost Recon Frontline رونمایی کرد. این بازی یک شوتر به آنلاین بزرگ خواهد بود. با این عرضه بسیاری از کاربران فکر کردند که داستان گوست ریکان بریک پوینت به اتمام رسیده است. این طور که پیداست یوبیسافت هنوز دست از بریک پوینت نکشیده است.

بسته الحاقی نو گوست ریکان برک پوینت ماه آینده منتشر خواهد شد

بسته الحاقی تازه این بازی Operation Motherland نام دارد. این بسته یک بخش داستان کاملا تازه برای بریک پوینت بوده و در تاریخ 11 آبان منتشر خواهد شد. داستان آن چند ماه بعد از بخش داستانی اصلی جریان دارد. گروه نومَد دیگر در جزیره Aurora حضور ندارد اما این جزیره تبدیل به یک هدف استراتژی برای بسیاری از کشورها شده است.

در بلاگ یوبی سافت نوشته شده:

در کنار سرزمین مادری چه چیز دیگری منتشر خواهد شد؟

در کنار Motherland یک بخش Conquest هم عرضه خواهد شد. این بخش به نوعی جایگزین قسمت داستان بریک پوینت است. Conquest تمرکز زیادی روی اعمال بازیکنان و اثرات آن روی Auroa دارد. در آن تعداد بسیاری مأموریت مختلف وجود خواهد داشت. از جمله می توان به نابود کردن وسایل دشمن، تسخیر قرارگاه های دشمن، دزدی وسایل نقلیه، از بین بردن یکی از چهار رهبر Bodark و موارد دیگر اشاره نمود.

یوبیسافت می گوید:

این شرکت اشاره نمود که هر 5 نوع دشمن هم در این بسته حضور خواهند داشت.

  • Tactician - دشمنانی که اگر زود کشته نشوند، در خواست یاری خواهند کرد.
  • Oppressor - زره قوی دارد و به شما حمله خواهند کرد.
  • Dreadnought - این افراد از موشک و RPG استفاده خواهند کرد.
  • Seeker - از اسلحه های دوربرد استفاده خواهند کرد و در استتار خواهند بود.
  • Trooper - سربازان عادی بوده و تعداد زیادی از افراد دشمن را تشکیل خواهند داد.

در ادامه بلاگ نوشته شده:

برای اینکه جزیره با Motherland سازگار گردد تعدادی تغییرات اقلیمی هم در آن اتفاق افتاده است. اگر به خواهیم به طور دقیق آنالیز کنیم این جزیره به 5 قسمت تقسیم شده است. آب و هوای همه این منطقه ها حس پاییز و زمستان را به کاربر القا خواهند کرد. هوای ابری، باران، مه و آفتاب کم در سراسر این جزیره پخش خواهد شد. با توجه به گفته های مایکروسافت حشرات، چمن و حتی پرندگان تازه هم به این بازی اضافه شده است.

بخش Faction Warfare بازگشته است

با بازگشت بخش Conquest حالت Faction Warfare هم بازگشته است. در این حالت به توجه به اعمال بازیکن حضور افراد خارجی در منطقه ها مختلف تغییر خواهد نمود. در این حالت زمانی که شما یک منطقه را تسخیر کنید، حضور افراد در آن بیشتر خواهد شد. البته ممکن است که دشمن به آن منطقه حمله کند و آن را از شما بگیرد.

در وبلاگ یوبی سافت نوشته شده:

بسته الحاقی Motherland به بازی قابلیت Optical Camo را هم اضافه خواهد نمود. در این حالت شما نامرئی خواهید شد و دشمنان نمی توانند شما را ببینند. البته بسته به ارتقاء شما طول مدت زمانی نامرئی بودنتان متفاوت خواهد بود.

در آخر هم به طور کلی مقدار خط سلامتی بازیکنان هم افزایش پیدا نموده است. این کار با توجه به محتوای تازه اضافه شده برای بازی الزامی است. همینطور اینکه شما می توانید از امتیازهای توانایی خود برای بهبود کار با اسلحه بهره ببرید. با این کار می توانید سبک خاصی از بازی کردن را تجربه کنید.

در ادامه می توانید تریلر معرفی بسته الحاقی Motherland برای بازی گوست ریکان: برک پوینت را ببینید.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1613

به "بسته الحاقی نو گوست ریکان برک پوینت ماه آینده منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی نو گوست ریکان برک پوینت ماه آینده منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید