طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت اول)

به گزارش سرگرمی تفریحی، امروزه سایت های گردشگری، راهنمای بسیاری از گردشگرانی هستند که مایلند با هزینه ی کمتر بیشترین استفاده را ببرند. با خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از این سایت های بین المللی آشنا شوید.

طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت اول)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق سفرید، در اینجا سایت هایی معرفی شده اند که به شما یاری می نمایند تا از پول، زمان و سفر خود برترین استفاده را ببرید و از شر تاخیر های هواپیمایی خلاص شوید. بنابراین خبرنگاران شما را به سفر اینترنتی کوتاهی دعوت می نماید که در آن نه تنها با سایت هایی که تا به حال گذرتان به آن ها نیفتاده آشنا می شوید، بلکه آن ها را مفید و سودمند خواهید یافت.

1. تریپ اکسپرت (TripExpert)

بیشتر مردم با TripAdvisor، سایتی که به همه اجازه می دهد آنالیز هایشان را درباره مکان های مختلف در آنجا قرار دهند، آشنا هستند. اما اینکه شما بتوانید از آنالیز کوتاه و گاهی منتقدانه فردی معمولی به آنالیز یک فرد متخصص ارجاع داده شوید، بسیار مهم است و این چیزی است که TripExpert برای شما فراهم می نماید. کافی است که مقصد یا محل اقامتتان را تایپ کنید تا این سایت سیر تا پیاز آنچه که متخصصان درباره موضوع شما نوشته اند، مقابل چشمانتان قرار دهد.

2. اویستر (Oyster)

همه ما گاهی اوقات به واسطه عکس هایی که اتاق هتل ها را بزرگ تر و ساحل ها را خلوت تر از آنچه که واقعا هستند جلوه می دهند، فریب می خوریم. اویستر یک The Hotel Tell-All است و صفحه ای دارد که به شما امکان مقایسه تصاویر هتل با تصاویر مخصوص اویستر را می دهد بنابر این شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا مکان مورد نظر شما واقعا رویایی و افسانه ای است یا نه. این آنالیز اویستر حتی شامل برترین مکان ها هم می گردد. ما از صداقت آن ها قدر دانی می کنیم زیرا واقعا هیچ کس دوست ندارد پولش صرف تعطیلات بد گردد.

3. یلپ (Yelp)

آیا هنوز این سوالات که کجا بروید و چه بخورید ذهنتان را مشغول نموده؟ پس یلپ می تواند به شما یاری کند. اگر شما مکان یکسانی را در سایت های مختلف جستجو کنید، آنالیز های متفاوتی را خواهید یافت اما یلپ نظرات تخصصی ای به همراه تصاویر و رتبه بندی و ... برای شما فراهم می نماید. شما حتی می توانید تصاویر مرتبط با جستجویتان را مشاهده کنید. در این سایت نظر دهندگان نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند. در نتیجه شما می توانید نظردهندگان تازه کار را از متخصصان که کاملا به آنچه که می نویسند اشراف دارند، تشخیص دهید. تا حدی شما می توانید بگویید که آیا ارزیابی یک شخص قابل مقایسه با شما هست یا نه، ممکن است آن ها از همسفران شما باشند.

4.تریپ ترایب (Trip Tribe)

تریپ ترایب به شما یاری می نماید تا متناسب با شخصیتتان، مکان و مقصد تعطیلات خود را انتخاب کنید و این امکان را فراهم می نماید تا با کسانی که از نظر سن و روابط اجتماعی و علایق با شما همخوانی دارند، در تماس باشید. این سایت، صرفا یک سایت دوستیابی نیست اما اگر شما مشتاق سفر هستید، می توانید کسانی را دنبال کنید که علایق مشترک دارید.

5.رم تو ریو (Rom2Rio)

ما به وسیله چند وبلاگ مسافرتی مختلف، با روم تو ریو آشنا شدیم. سپس از آن برای بار اول استفاده کردیم و شیفته اش شدیم. شما می توانید به وسیله ابزار های مختلفی در این سایت، چگونگی و هزینه سفرتان را در حالت های مختلف مقایسه کنید و حتی به اطلاعات خاصی مثل خطوط اتوبوسرانی و خطوط هوایی مورد استفاده در سفرتان دسترسی پیدا کنید. ما در تجربه اولمان در استفاده از این سایت، مبدا و مقصدمان را معین کردیم و بلافاصله می توانستیم با کلیک بر سایت شرکت های هواپیمایی ، آنچه که به دنبالش بودیم را خریداری کنیم.

6.اسکیپ لاجد (Skiplagged)

این سایت، دیوانه نماینده است. آیا می دانستید که بلیط هواپیما برای سفر از یک شهر به شهر دیگر، می تواند نصف قیمت برایتان تمام گردد، اگر که الگوی پرواز دیگری را به همراه توقف در مقصدی دیگر بپذیرید؟ اگر قصد سفر به میامی را دارید، برای پرواز مستقیم باید چیزی حدود 770 هزار تومان پرداخت کنید. اما اگر یک ساعت توقف بین راهی را تحمل کنید، این اندازه برایتان به 620 هزار تومان تبدیل می گردد و شما می توانید با تحمل یک ساعت و نیم توقف در شهری دیگر، فقط 330 هزار تومان بپردازید. در نتیجه، اگر شما قادر به تحمل زمان بیشتری در توقف بین راهی یا حتی توقف در استان دیگری هستید، با پرداخت نصف هزینه پرواز مستقیم، با هواپیما سفر کنید.

7. اسلیپینگ این ایرپورتس (Sleeping In Airports)

این مورد ممکن است سهوا یا تحت شرایطی ترجیحا اتفاق بیفتد. بنابراین اگر قصد دارید به جای گرفتن اتاق در هتلی گران قیمت، در فرودگاه بخوابید، دانستن این که در کدام مقصد ها این شرایط برای شما وجود دارد، بسیار مهم و مفید است. این سایت، شامل آنالیز ها و ارزیابی ها و توصیه هایی برای مسافران خسته و باهوش است.

8.ریسپانسیو تراول (Responsible Travel)

ما عاشق این هستیم که بگوییم فقط عکس بگیرید و سفر کنید و عاشق تعطیلات منحصر به فرد و نابیم. این ها چیز هایی هستند که این شرکت برای شما فراهم می نماید. شما توصیه هایی دریافت خواهید کرد که چیزی فرا تر از چند روز مرخصی را به شما وعده می دهد. شما می توانید در خصوص نوع سفر (مثلا این که چند روز ماه عسل است یا سرگرمی خانوادگی) یا هدف سفرتان (این که برای خرید می روید یا سرگرمیاتی نظیر دوچرخه سواری) تصمیم بگیرید. سپس از بین چندین مکانی که به همراه قیمت، تصاویر، آنالیز ها و برنامه سفر به شما پیشنهاد می نماید، مقصدتان را اتخاب کنید. به علاوه این سایت، مقصد ها و محل های اقامت را بر اساس مسئولیتشان تفکیک نموده و گاهی اوقات شما را حتی از مصالح به کار رفته در ساختمان هم مطلع می نمایند. اگر شما علاقه مند به اکوتوریسم هستید، این سایت برای شما طراحی شده است.

برای ادامه معرفی این سایت ها، در قسمت دوم با ما همراه باشید.

منبع: کجارو / lifehack.org
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1663

به "طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: بهترین وبسایت های گردشگری دنیا کدامند؟ (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید