باید از الهامی حمایت کرد، تراکتور می تواند در جام حذفی قهرمان گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، مرتضی اسدی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد تساوی تراکتور مقابل تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر گفت: انتظارات همواره از تراکتور بالا بوده است. باید نتایج قابل توجهی می گرفت تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را راحت کسب کند.

باید از الهامی حمایت کرد، تراکتور می تواند در جام حذفی قهرمان گردد

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره فرایند نزولی این تیم پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا توضیح داد: بیشتر تیم ها افت داشتند و نمی توان مشکل را فقط در تمرینات تراکتور دید. فکر کنم تنها تیم هایی که پس از کرونا نتیجه گرفتند پرسپولیس و نساجی مازندران بودند. بازیکنان تراکتور ناهماهنگ بودند. تمرکز اعضای باشگاه هم روی این موضوع نبود و آنها ذهن خودشان را درگیر ماندن در کورس قهرمانی نکردند.

وی تاکید نمود: تراکتور باید فکر و ذکر خود را روی جام حذفی بگذارد تا بتواند به فینال برسد و قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. طرفداران تراکتور واقعا احتیاج به یک جام دارند. من فکر می کنم ساکت الهامی احتیاج به حمایت در همین برهه زمانی کوتاه دارد تا بتواند تراکتور را در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی های متوالی برساند.

اسدی در مورد شایعه جدایی بازیکنان ملی پوش این تیم نظیر احسان حاج صفی توضیح داد: قطعا تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر در فصل جاری بوده است. ترکیب ستاره ها در کنار بازیکنان نسبتا جوان باعث شده بود تا کمترین مشکل در رختکن این تیم به بیرون درز پیدا کند. احسان حاج صفی هم بازیکن بسیار خوبی است که هر تیمی آرزوی داشتن چنین نفراتی را دارد ولی من فکر می کنم امثال حاج صفی و دژاگه به قدری حرفه ای شده اند که تا خاتمه بازی های این تیم در فصل جاری به ترانسفر خود فکر نمی نمایند و برای تراکتور کم نمی گذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 913

به "باید از الهامی حمایت کرد، تراکتور می تواند در جام حذفی قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از الهامی حمایت کرد، تراکتور می تواند در جام حذفی قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید