بازگشت پیکان در خانه برابر نساجی بحران زده

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم فوتبال پیکان در ادامه عملکرد خوب خود در فصل جاری، برابر نساجی به رجحان دست یافت تا به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شود.

بازگشت پیکان در خانه برابر نساجی بحران زده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان از ساعت 15 امروز سه شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم فوتبال نساجی رفت که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان مهدی تارتار به انتها رسید.

در این مسابقه تیم فوتبال نساجی توانست خیلی زود به گل برسد تا از حریف پیش باشد. کریم اسلامی در دقیقه 7 برای تیم میهمان گل زد و این دیدار در نیمه نخست با همین نتیجه انتها یافت.

در نیمه دوم اما شاگردان تارتار که به دنبال جبران نتیجه بودند، در دقیقه 55 توسط ابراهیم صالحی گل تساوی را به ثمر رساندند. در ادامه نیز در حالی که این دیدار با تساوی رو به اتمام بود، خودروسازان توسط فرزاد حاتمی در دقیقه 84 به گل رسیدند تا کامبک آنها تکمیل شود. این مسابقه در نهایت با برتری 2 بر یک خودرو سازان انتها یافت.

با این نتیجه پیکان 16 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. نساجی هم با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

ترکیب پیکان

محمد دریس، امیرحسین جدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد نوری، امیر روستایی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، اسماعیل بابایی

ترکیب نساجی

مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، آرمان قاسمی، سعید بیگی، محمود قائدرحمتی، فرزاد زامهران، مهرداد بایرامی، کریم اسلامی، مهدی نظری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1176

به "بازگشت پیکان در خانه برابر نساجی بحران زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پیکان در خانه برابر نساجی بحران زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید