بارتومئو: بارسلونا در ژانویه به سراغ نیمار نمی رود، رختکن تیم اجازه دخالت در جابجایی را ندارد

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس باشگاه بارسلونا احتمال کوشش مجددش برای خرید نیمار از پاری سن ژرمن در بازار جابجایی زمستانی را رد کرد.

بارتومئو: بارسلونا در ژانویه به سراغ نیمار نمی رود، رختکن تیم اجازه دخالت در جابجایی را ندارد

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو شایعاتی که درباره جابجایی تابستانی این باشگاه شکل گرفته است را تکذیب کرد.

یکی از این شایعات حاکی از آن بوده که بارسلونا برخلاف میل بازیکنانش اقدام به خرید آنتوان گریزمان، مهاجم نوک فرانسوی سابق تیم فوتبال اتلتیکومادرید نموده و اینکه رختکن بارسلونا سعی در وتو کردن این تصمیم بارتومئو داشته است. شایعه دیگر کوشش دوباره بارسلونا برای خرید نیمار در ماه ژانویه پس از ناکامی در خرید او در تابستان است که رئیس بارسایی ها این یکی را هم رد کرد. گفته می شد که بازیکنان بارسلونا روی بارتومئو برای خرید نیمار فشار آورده بودند اما او این موضوع را کذب دانست.

بارتومئو به شبکه تلویزیونی بارسلونا گفت: نیمار نمی تواند در ماه ژانویه به بارسلونا ملحق گردد و رختکن بارسا هم در خصوص هیچ چیزی تصمیم نمی گیرد. ما هر کاری می شد برای خرید نیمار انجام دادیم، ضمن اینکه ما هیچ بازیکن خاصی را هم برای معاوضه با نیمار پیشنهاد نکردیم. درباره امکان معاوضه بازیکن مذاکراتی داشتیم اما فقط PSG بود که نام بازیکنان مورد نظرش را می گفت. بدون بحث معاوضه بازیکن، پیشنهاد ما قرض دریافت نیمار برای یک سال با بند خرید اجباری او در انتها فصل جاری بود. من می دانم که باشگاه های دیگری هم با PSG وارد مذاکره شده بودند. در یک مقطع از مذاکرات، نیمار از پاری سن ژرمن خواست که فقط با بارسلونا مذاکره کند. او تصمیم داشت که فقط به بارسلونا ملحق گردد. نیمار هر کاری که می بایست انجام داد. او تصمیمش را به اطلاع باشگاه پاری سن ژرمن رسانده بود. نیمار هر کاری می شد انجام داد اما سال جاری او در پاری سن ژرمن بازی خواهد نمود.

بارتومئو مدعی شد که ترکیب تیم او پیش از اعلام آمادگی PSG برای مذاکره درباره نیمار هم کامل بوده اما با توجه به علاقه بارسلونا برای برگرداندن این ستاره برزیلی به نوکمپ، او حاضر به مذاکره با طرف فرانسوی شده است. او همچنین این شایعه که از سوی لیونل مسی برای خرید نیمار تحت فشار قرار گرفته است را تکذیب کرد. بارتومئو خبر مخالفت بازیکنان تیم با خرید گریزمان را هم بی اساس دانست اما اعتراف کرد که بارسلونا به دنبال خرید ماتیس دلیخت بوده اما مدافع میانی هلندی سابق آژاکس در نهایت به یوونتوس پیوست.

رئیس باشگاه بارسلونا اضافه نمود: مسی از من نخواست که نیمار را بخریم. اگر ما برای خرید نیمار کوشش کردیم به این دلیل بود که فرصتی در بازار برای جذب یک بازیکن بزرگ ایجاد شد و هئیت مدیره باشگاه هم با برگرداندن او موافقت کرد. رختکن تیم در تصمیمات باشگاه در حوزه جابجایی هیچ نفوذی ندارد و خرید گریزمان را هم وتو نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 124

به "بارتومئو: بارسلونا در ژانویه به سراغ نیمار نمی رود، رختکن تیم اجازه دخالت در جابجایی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: بارسلونا در ژانویه به سراغ نیمار نمی رود، رختکن تیم اجازه دخالت در جابجایی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید