اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می نماید

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، بیشتر افراد صبح هنگام به سختی از خواب بیدار می شوند و حتی کوک کردن ساعت نیز به آنها یاری نمی نماید به موقع از خواب بیدار شوند. درهمین راستا سیستم EzLarm با روشی ساده تر و ارزان تر سعی می نماید افراد را بیدار کند.

اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می نماید

این سیستم شامل یک اپلیکیشن رایگان و برچسبی ارزان قیمت است. این برچسب مجهز به فناوری NFC است که باید روی سطحی در اتاقی نصب گردد که فرد صبح خود را در آنجا شروع می نماید مانند آشپزخانه یا دستشویی.

در این میان کاربر با استفاده از اپلیکیشن iOS/ اندروید می تواند زنگ ساعت را کوک کند. کاربران ساعت مورد نظر خود را تنظیم می نمایند و موبایل را هنگام خواب کنار تختخواب قرار می دهند.

هنگامیکه زنگ ساعت به صدا دربیاید، هیچ راهی برای خاموش کردن آن در موبایل وجود ندارد. فرد باید از تختخواب بلند گردد و همراه خود موبایل را به محلی ببرد که برچسب مذکور در آنجا نصب شده است. در مرحله بعد موبایل باید با برچسب تماس یابد. به این ترتیب فرد هرچقدر هم که خسته باشد از خواب بیدار می گردد احتمال کمی دارد دوباره به رختخواب برگردد.

از آنجا که برچسب های NFC انرژی خود را از میدان های مغناطیسی دستگاه هایی مانند موبایل دریافت می نمایند، سخت افزار به کار رفته در این سیستم نیازمند هیچ گونه باتری یا خروجی برق نیست.

دو دانشجوی کانادایی که همواره با سرموقع از خواب بیدار شدن مشکل داشته اند، این سیستم را ابداع نموده اند. این سیستم هم اکنون برای جمع آوری سرمایه اولیه تجاری سازی در وب سایت کیک استارتر عرضه شده است و افراد می توانند با پرداخت 14 دلار دو برچسب مخصوص دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 35

به "اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید