استفاده هنرمند خیابانی از گاو دیجیتال برای دریافت پول

به گزارش سرگرمی تفریحی، هنرمند خیابانی که از گاو مجهز به اسکن کد برای دریافت پول از تماشاچیان بهره می برد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

استفاده هنرمند خیابانی از گاو دیجیتال برای دریافت پول

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، امروزه توسعه اینترنت و فراگیرشدن ابزار های ارتباطی کاربردی مانند تلفن های هوشمند موجب تسهیل انجام عملیات های بانکی شده است. افراد بدون مراجعه حضوری به بانک و یا بدون احتیاج به پرداخت وجه نقد تنها با یاری تلفن های همراه خود می توانند بسیاری از کار های بانکی و انتقال پول را به آسانی انجام دهند. مثلا مسافران تاکسی ها با اسکن کردن کدی که در داخل تاکسی ها قرار داده شده می توانند به راحتی کرایه خود را پرداخت نمایند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، استفاده مشابه یک هنرمند خیابانی در هند از همین ابزار سودمند را به تصویر می کشد. این هنرمند خیابانی با قرار دادن یک اسکن کد پرداخت روی پیشانی گاو خود پرداخت وجه از سوی تماشاچیان را آسان نموده است. تماشاچیان و رهگذران خیابانی با تلفن همراه خود کد قرار داده شده روی پیشانی گاو را با تلفن همراه اسکن نموده و سپس مبلغ مورد دلخواه را به این هنرمندخیابانی پرداخت می نمایند.

بیشتر بخوانید

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می گردد در حالی که این هنرمند خیابانی سرگرم اجرای موزیک خود است یک تماشاچی با تلفن همراه خود این کد را روی پیشانی گاو اسکن نموده و سپس مبلغی را به وی پرداخت می نماید. این ویدئو در یکی از خیابان های استان اوتار پرادش تهیه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1661

به "استفاده هنرمند خیابانی از گاو دیجیتال برای دریافت پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده هنرمند خیابانی از گاو دیجیتال برای دریافت پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید