4 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش سرگرمی تفریحی، سید مسلم امیری در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: با نظر کادر فنی محسن مهری، امید محمدی، اسماعیل سروری و آرمان عباسی برای حضور مقتدرانه و شایسته در مسابقات جهانی سرکل کبدی که امسال به میزبانی هندوستان برگزارخواهد شد، دعوت شدند.

4 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سرمربی تیم کبدی کرمانشاه در ادامه در خصوص نتایج مسابقات لیگ کبدی کشور نیز گفت: این رقابت ها با شرکت 8 تیم به میزبانی استان مازندران برگزار گشت و کرمانشاه توانست عنوان سوم این رقابت ها را ازآن خود کند.

امیری با انتقاد از نحوه میزبانی این پیکارها گفت: 8 تیم این مسابقات در قالب 2 گروه 4 تیمی با هم به رقابت پرداخته و تیم کرمانشاه در گروه دوم توانست تهران را با نتیجه 48 به 23 شکست دهد.

وی سید مسلم امیری، محسن مهری، محمد شاه ولی، امید محمدی، اسماعیل سروری و آرمان عباسی را از بازیکنان مطرح تیم کرمانشاه نام برد و گفت: با نظر مثبت کادر فنی بنده به عنوان مربی تیم ملی سرکل کبدی جمهوری اسلامی ایران معرفی شدم و سرمربی تیم ملی نیز کبدی کاری از مشهد است.

امیری پیرامون مسابقات جهانی سرکل کبدی هندوستان گفت: هندوستان مهد تولد و بالندگی ورزش کبدی است و در حال حاضر ایران، هندوستان، پاکستان، آمریکا و کانادا از مدعیان عرصه کبدی در جهان هستند و مسابقات امسال نیز در 3 گروه 8 تیمی انجام خواهد شد.

وی همچنین از حضور کبدی کاران کرمانشاهی در المپیک بازی های آسیایی خبر داد و گفت: نخستین بنای ورود ورزش کبدی در ایران در سال 88 توسط بنده انجام شد و پس از آن نیز با ورود این ورزش به کرمانشاه هر ساله در میادین قهرمانی صاحب عنوان بودیم.

سرمربی تیم کبدی کرمانشاه ترکیب بومی تیم استان امتیازی ویژه و بی همتا در کشور یاد کرد و گفت: تیم تهران با تمام ادعایش از 7 بازیکن غیر بومی استفاده می کند.

وی با تقدیر و تشکر ویژه از آقای مراد کرمی، ریاست هیئت کبدی استان کرمانشاه در تلاش برای پیشرفت کبدی کاران استان خواستار توجه بیش از پیش سایر مسئولان در فراهم نمودن امکانات تمرینی شد و گفت: متاسفانه با وجود زمین های چمنی بسیار زیاد در استان سرکل کبدی ما بامشکل کمبود فضای تمرینی روبرو است.

امیری همچنین به وضعیت نامناسب سالن کبدی اشاره کرد و گفت: سالن ما نیز از استاندارد لازم و گستردگی فضا برخوردار نبوده و در بخش ساحلی نیز با وجو توانایی بچه ها برای افتخارآفرینی به دلیل عدم وجود امکان تمرین در زمین مناسب از حضور در مسابقات ملی نیز چشم پوشی کردیم.

وی امید محمدی را بهترین مهاجم و محسن مهری را بهترین مدافع تیم سرکل کبدی استان عنوان کرد و گفت: بدنه تیم از 5 مهاجم و 4 مدافع تشکیل و در مجموع 9 نفر در زمین بازی می کنند و یک نفر نیز به صورت متناوب با دفاع تعویض می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 238

به "4 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "4 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید