یک گروه مقاومت عراق: باقی ماندن حتی یک سرباز آمریکایی در عراق خیانت است

به گزارش سرگرمی تفریحی، دبیرکل گروه کتائب سید الشهداء عراق در واکنش به مذاکرات قریب الوقوع بغداد و واشنگتن تأکید کرد که باقی ماندن حتی نظامی آمریکایی در عراق خیانت است.

یک گروه مقاومت عراق: باقی ماندن حتی یک سرباز آمریکایی در عراق خیانت است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ابو آلاء الولائی دبیر کل گروه مقاومت کتائب سیدالشهداء در عراق در صفحه توئیتری خود خطاب به مذاکره کنندگان عراقی نوشت که باقی ماندن حتی یک نظامی آمریکایی در عراق خیانت است.

او نوشت: بزودی مذاکرات رسمی بین عراق و آمریکا آغاز می شود، مذاکره کننده عراقی اگر خون های ریخته شده، ایتام و همسران شهدا را نادیده گرفته و طرد آمریکایی ها از عراق را درخواست نکند، خائن است.

او اضافه کرد: مذاکره کننده عراقی اگر معتقد باشد که باقی ماندن در عراق حتی با یک سرباز حق آمریکایی هاست، خائن است... و ما نیز به دقت این موضوع را دنبال می کنیم و اگر دیدیم مذاکرات به طرد آمریکایی ها و مجازات آن ها در راستای اکرام شهدا صورت گرفت، پس چه خوب اما اگر این اتفاق نیفتاد و ما نیز سکوت کردیم پس در آن صورت ما نیز خائن خواهیم بود.

این در حالی است که برخی تحلیل گران امور سیاسی عراق معتقدند برخلاف آنچه که گفته می شود، مذاکرات میان واشنگتن و بغداد در ماه ژوئن آینده، درباره عقب نشینی و خروج نهایی آمریکا از عراق است، این مذاکرات، تلاشی از سوی آمریکا برای دور زدن طرح مصوب مجلس عراق و خریدن زمان بیشتر برای بهانه تراشی های جدید در راستای تداوم اشغالگری است (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 759

به "یک گروه مقاومت عراق: باقی ماندن حتی یک سرباز آمریکایی در عراق خیانت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گروه مقاومت عراق: باقی ماندن حتی یک سرباز آمریکایی در عراق خیانت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید