یورو 2020، بلژیک با حذف پرتغال حریف ایتالیا شد، سرانجام کار مدافع اسم قهرمانی

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم ملی بلژیک با غلبه بر مدافع اسم قهرمانی رقابت ها، به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 صعود کرد و حریف ایتالیا شد.

یورو 2020، بلژیک با حذف پرتغال حریف ایتالیا شد، سرانجام کار مدافع اسم قهرمانی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در دومین بازی از شب دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم کارتوخای شهر سویای اسپانیا، تیم های ملی بلژیک و پرتغال برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با پیروزی یک بر صفر بلژیک به انتها رسید تا این تیم به اسم چهارمین تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

تنها گل این بازی را تورگان ازار در دقیقه 42 بازی به ثمر رساند تا تیم نخست رنکینگ فیفا، قهرمان دوره قبل رقابت ها را حذف کند و در مرحله یک چهارم نهایی حریف ایتالیا گردد.

در 45 دقیقه نخست دو تیم با رویکردی محتاطانه بازی را شروع کردند و هیچکدام از آنها نتوانستند به طور جدی دروازه دیگری را تهدید نمایند، هرچند پرتغالی ها از حیث موقعیت سازی، شوت به سمت دروازه حریف و همینطور تملک توپ آمار بهتری نسبت به حریف خود داشتند. با این حال این بلژیک بود که در دقیقه 42 با شلیک از راه دور تورگان ازار قفل دروازه ها را شکست و بلژیک را پیش انداخت. نیمه نخست در نهایت با همین یک گل به انتها رسید.

در نیمه دوم با مصدومیت کوین دی بروینه ستاره بازیساز بلژیکی ها و خروج او از میدان، پرتغال بر میانه میدان مسلط تر شد و به همین سبب هم موقعیت های خوبی روی دروازه بلژیک ایجاد کرد که البته به علت عملکرد خوب تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی ها و یک بار هم برخورد توپ به تیر دروازه هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد.

با این نتیجه پرتغال پس از هلند دومین مدعی حذف شده از جام شانزدهم لقب گرفت. بلژیک اما باید خودش را برای مصاف آدینه شب با ایتالیا در استادیوم آلیانتس آره نا شهر مونیخ آماده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1476

به "یورو 2020، بلژیک با حذف پرتغال حریف ایتالیا شد، سرانجام کار مدافع اسم قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، بلژیک با حذف پرتغال حریف ایتالیا شد، سرانجام کار مدافع اسم قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید