کونته: یوونتوس این فصل هم مدعی اصلی کسب اسکودتوست

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا شاگردان پیشین خود را به عنوان بخت اول نخست قهرمانی در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا معرفی کرد.

کونته: یوونتوس این فصل هم مدعی اصلی کسب اسکودتوست

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا که ماه گذشته پس از کسب سه اسکودتوی متوالی به همراه یوونتوس از سرمربیگری این تیم استعفا کرد تا راهنمایی آتزوری را برعهده بگیرد، معتقد است که بانوی پیر سال جاری می تواند چهارمین قهرمانی متوالی اش را در سری A کسب کند.

کونته 45 ساله در گفت وگو با نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گفت: یوونتوس این فصل قطعاً قوی تر از فصل گذشته است و بار دیگر رو به جلو حرکت نموده است. یووه اگر در این دو سه روز باقیمانده به سرانجام فصل نقل وانتقالات بازیکنی را از دست ندهد، تیم قدرتمندی در فصل جدید خواهد داشت.

کونته اضافه نمود: بازیکنان کلیدی یوونتوس در این تیم باقی مانده اند و بازیکنانی خوبی مانند روبرتو پریرا، رومولو و موراتا به آن اضافه شده اند، ضمن اینکه نباید پاتریس اورا را هم فراموش کرد.

سرمربی پیشین بانوی پیر درباره دیگر مدعیان قهرمانی این فصل سری A مطرح کرد: رم در بازار نقل وانتقالات خوب کار نموده است و پس از پشت سر گذاشتن یک فصل مهم کارش را از سر می گیرد. به نظر من رودی گارسیا اکنون گزینه های بیشتری برای ترکیب تیمش دارد. ناپولی را هم البته نباید از یاد برد و به نظر من این تیم می تواند ناکامی حذف از لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند.

کونته ادامه داد: اینتر یکی دیگر از مدعیان این فصل است، چرا که در تمام نقاط میدان خودش را تقویت نموده است و بازیکنان تأثیر گذاری در اختیار دارد. این تیم هم این فصل می تواند یکی از شگفتی سازهای کورس قهرمانی باشد.

یوونتوس فصل جدید فوتبال ایتالیا را فردا (شنبه) با بازی خارج از خانه برابر کیه وو شروع می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 288

به "کونته: یوونتوس این فصل هم مدعی اصلی کسب اسکودتوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: یوونتوس این فصل هم مدعی اصلی کسب اسکودتوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید