کمپین جهانی نه به تحریم و نه به کرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت

به گزارش سرگرمی تفریحی، دبیرخانه کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: ملت عظیم ایران می توانند برای شرکت در این کمپین به سایت http://www.corona2plus.com مراجعه نمایند.

کمپین جهانی نه به تحریم و نه به کرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت

به گزارش خبرنگاران، در متن گزارش دبیرخانه کلانشهرهای کشور آمده است: با فراگیری ویروس کرونا در کلیه کشورهای دنیا و سرزمین ها، اکنون این مسئله کاملا تعیین شده که این ویروس یک تهدید جدی دنیای و مسبب یک بیماری واگیردار و پاندمیک است که تمامی جوامع بشری را فارغ از محدوده های جغرافیایی، نژاد، زبان و ملیت تحت تاثیر قرار می دهد و آثار زیان باری بر سلامتی شهروندان به جای می گذارد و به دلیل سرعت انتشار و قدرت فراگیری، تاثیر مخرب آن در بسکمک از جنبه های مالی، اجتماعی و خدمات پایه مورد احتیاج شهروندان اجتناب ناپذیر است.

بنابراین گزارش؛ به همین دلیل لازم است که تمامی کشورها در یک اجماع دنیای در برابر این بیماری مصیبت بار، بدون در نظر دریافت اختلافات سیاسی و تفاوت های جغرافیایی، ایستادگی نموده و با هم در کاهش آثار مخرب آن به ویژه بر سلامت شهروندان همکاری کنند.

در ادامه این گزارش عنوان شده است: یقیناً در مبارزه با این بلای دنیای، باید با زبان انسانیت دست کمک به هم دهیم و دستهای کمکگر را از هر نژاد و مذهب باید به گرمی بفشاریم. ویروس کرونا، کشنده است و کشنده تر می گردد اگر در دسترسی به بهداشت و امکانات پیشگیرانه و درمان نجات دهنده، تبعیض وجود داشته باشد. تبعیض در سلامت، همان همراهی با نسل کشی و مصداق جنایت جنگی علیه بشریت است که با نادیده انگاری حداقل های حقوق بشری فرصت شیوع، فراگیری و اثرات مخرب انسانی این بیماری را فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 664

به "کمپین جهانی نه به تحریم و نه به کرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین جهانی نه به تحریم و نه به کرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید