پیروزی استقلال برابر بوریرام در نیمه نخست، گلزنی شماره 2 در دقیقه 2

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران: نیمه نخست دیدار استقلال ایران و بوریرام تایلند با پیروزی آبی پوشان به خاتمه رسید.

پیروزی استقلال برابر بوریرام در نیمه نخست، گلزنی شماره 2 در دقیقه 2

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار تیم های استقلال ایران و بوریرام تایلند در شرایطی از ساعت 20:15 امروز (چهارشنبه) شروع شد که خسرو حیدری توانست همان ابتدا اقتدار نماینده ایران را به رخ تایلندی ها بکشاند. این بازیکن در دقیقه 2 بازی از سمت راست حرکت کرد و در شرایطی که قصد ارسال توپ روی دروازه بوریرام را داشت، توپ او به صورت مستقیم در کنج دروازه نماینده تایلند جا خوش کرد.

تایلندی ها که با این گل غافلگیر شده بودند کوشش کردند تا به خودشان بیایند و از همین رو به سمت دروازه استقلال حرکت کردند اما توان لازم برای خلق موقعیت خطرناک را نداشتند.

آبی پوشان استقلال در ادامه کوشش کردند که با حوصله به گل دوم برسند و در دقیقه 10 بازی فرهاد مجیدی از پشت مدافعان سفید پوش بوریرام فرار کرد اما شوت او از بالای دروازه بوریرام به بیرون رفت.

سفیدپوشان تایلندی که به نظر می رسید انگیزه های زیادی در این بازی داشتند پا پس نکشیدند و باز به سمت دروازه رحمتی حمله کردند. در این بین شوت یکی از بازیکنان این تیم در محوطه جریمه به شکل مشکوکی به مدافع استقلال برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت تا یک موقعیت دیگر از کف بوریرام برود.

تایلندی ها برای جبران نتیجه چند بار دیگر از سمت راست و چپ به سمت دروازه استقلال حمله کردند اما راه به جایی نبردند تا همچنان استقلال تا دقیقه 17 یک بر صفر جلو باشد.

در دقیقه 23 بازی کوشش های بوریرام منجر به یک ضربه کرنر شد اما پس از ارسال این توپ با ضربه سر اول مدافعان استقلال و یک ضدحمله همراه بود که البته آبی پوشان نتوانستند از این ضدحمله بهره ای ببرند.

یک ضربه آزاد از فاصله حدود 40متری موقعیت بعدی بوریرام بود که باربا پشت آن ایستاد و اتفاقاً ضربه خطرناکی هم زد اما با کمی اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

تایلندی ها رفته رفته با فضای استادیوم آزادی که با حضور 70 هزار طرفدار استقلال پر شده بود آشنا شدند و توانستند نبض میانه میدان را در اختیار بگیرند و بیش از پیش به دروازه استقلال نزدیک شوند.

در دقیقه 40 بازی تایلندی ها وارد محوطه استقلال شدند و در شرایطی که دنبال موقعیت مناسب برای به تساوی کشاندن بازی بودند ساموئل در برخورد با یکی از بازیکنان بوریرام نقش بر زمین شد اما سوت داور به صدا درنیامد تا بوریرامی ها همچنان به کوشش خود ادامه دهند اما باز هم کوشش شان بی نتیجه ماند.

بازی دو تیم در نیمه نخست با رجحان یک بر صفر استقلال به اتمام رسید تا تیم تایلندی به امید جبران نتیجه در نیمه دوم وارد زمین گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 188

به "پیروزی استقلال برابر بوریرام در نیمه نخست، گلزنی شماره 2 در دقیقه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال برابر بوریرام در نیمه نخست، گلزنی شماره 2 در دقیقه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید