پرسپولیس: توافقی با فدراسیون برای بدهی به برانکو نداشتیم، وکلای باشگاه با او مذاکره خواهند کرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، هنوز مذاکرات شروع نشده و امروز یا فردا این ملاقات ها انجام خواهد شد. دو نفر از نمایندگان باشگاه به زاگرب رفته اند. قرار بود پنج شنبه این سفر انجام شود که به دلیل مسائل ویزا سفرشان به دیروز موکول شد.

پرسپولیس: توافقی با فدراسیون برای بدهی به برانکو نداشتیم، وکلای باشگاه با او مذاکره خواهند کرد

باشگاه پرسپولیس بیان نمود امروز یا فردا وکلای این باشگاه با سرمربی اسبق این تیم برای به پایان رسیدن بحث مطالبات مذاکرات را انجام می دهند.

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مذاکره وکلای باشگاه پرسپولیس با برانکو گفت: وکلای ما با برانکو جلسه خواهند داشت. دو نماینده از باشگاه به زاگرب سفر کرده اند.

همواره گفته بودیم که در تلاش هستیم خارج از فیفا مشکل را حل کنیم. این استراتژی مدیریت باشگاه بود و حالا هم امید زیادی داریم بتوانیم به توافق خوبی با آقای برانکو برسیم.

وی اضافه کرد: هنوز مذاکرات شروع نشده و امروز یا فردا این ملاقات ها انجام خواهد شد. دو نفر از نمایندگان باشگاه به زاگرب رفته اند. قرار بود پنج شنبه این سفر انجام شود که به دلیل مسائل ویزا سفرشان به دیروز موکول شد.

قدوسی خاطر نشان کرد: بنابراین این خبر که ما با فدراسیون توافق کرده ایم فدراسیون بدهی پرسپولیس را بدهد و بعد در چند قسط با باشگاه تسویه کند هم اساسا صحت ندارد. فدراسیون خودش به سختی مطالبات مربیان خود را پرداخت می کند و قانونا هم چنین کاری امکان پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما مذاکرات خود با آقای برانکو را انجام می دهیم و امیدواریم به توافق نهایی منجر شود. اخیرا هم گفته بودم نوید توافق خارج از فیفا را می دهیم و دلیل این نوید دادن هم رایزنی برای مذاکره حضوری در زاگرب بود. آقای انصاری فرد هم مدام با نمایندگانش در ارتباط است و به امید خدا یک توافق خوب دو جانبه حاصل شود و برای برانکو هم در تیم ملی آرزوی توفیق داریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 448

به "پرسپولیس: توافقی با فدراسیون برای بدهی به برانکو نداشتیم، وکلای باشگاه با او مذاکره خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس: توافقی با فدراسیون برای بدهی به برانکو نداشتیم، وکلای باشگاه با او مذاکره خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید