واکنش وزارت علوم به بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه رمضان

به گزارش سرگرمی تفریحی، دکتر علی خاکی صدیق ضمن بیان این در مورد آخرین تصمیم وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تا به امروز تصمیم جدیدی در مجموعه وزارت علوم مبنی بر بازگشایی دانشگاه های زیر مجموعه ما بعد از ماه مبارک رمضان گرفته نشده است و فعلا تصمیمات قبلی قابل اجرا خواهد شد.

واکنش وزارت علوم به بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه رمضان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی در مصاحبه با ایسنا، در ادامه توضیح داد: هر گونه تصمیم گیری در مورد آغاز آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیازمند تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است و وزارت علوم در این زمینه تابع تصمیمات ستاد خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین خاطر نشان کرد: بازگشایی دانشگاه ها برای حضور در کلاس های برطرف اشکال و دروس عملی هم نیازمند تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است. هر وقت ستاد اظهار داشت سلامت دانشجویان و اساتید با آغاز کلاس های حضوری به خطر نخواهد افتاد ما آماده بازگشایی دانشگاه ها هستیم.

دکتر خاکی صدیق تاکید نمود: یکی از مهم ترین نگرانی ما برای آغاز آموزش حضوری دانشجویان در دانشگاه ها بحث حضور فیزیکی دانشجویان در محیط دانشگاه، خوابگاه ها و تردد آن ها از شهر های مختلف به مراکز آموزشی است به همین جهت تامین سلامت دانشجویان اولویت اصلی تصمیم گیری ما خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 735

به "واکنش وزارت علوم به بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت علوم به بازگشایی دانشگاه ها بعد از ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید