هشدار به فروشگاه&zwnjهای انگلیس در آستانه برگزیت بدون توافق: آماده هجوم مردم باشید

به گزارش سرگرمی تفریحی، مقامات انگلستان از فروشگاه ها خواستند برای احتمال برگزیت بدون توافق آماده شوند و مواد غذایی بیشتری در انبارها ذخیره کنند.

هشدار به فروشگاه&zwnjهای انگلیس در آستانه برگزیت بدون توافق: آماده هجوم مردم باشید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فروشگاه های انگلیس در آخر هفته به دلیل خروج احتمالی انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق و به توصیه وزرا، در مقیاس گسترده ای مواد غذایی، دارو و کالاهای دیگر را تهیه می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اگر طرفین به توافق نرسند (برگزیت بدون توافق)، وحشت بی سابقه ای در بین خریداران پیش بینی می شود که می تواند قفسه ها را خالی کند. وزارت بهداشت به تهیه کنندگان دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن هشدار داد تا مواد غذایی و دارو را برای شش هفته در مراکز ایمن در انگلیس انبار کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یک مشاور ارشد یکی از بزرگترین سوپرمارکت ها به این نشریه گفت: یک هفته پیش، مکالمه ای انجام شد که در آن وزرا گفتند: برای خروج بدون توافق آماده شوید. و این آخر هفته پیام هایی این چنینی پخش می شود - هیچ معامله ای انجام نمی شود. سوپرمارکت ها و وزرا بسیار نگران وحشت خریداران هستند. آنها دیدند که چه اتفاقی در زمان شروع کووید افتاد وقتی مردم شروع به خرید رول دستمال توالت کردند، و آنها می دانند که چقدر سریع اوضاع می تواند از کنترل خارج شود.

وی خاطرنشان کرد که در کشور هیچ مسئله ای در محصولات گوشتی و میوه ها انتظار نمی رود، با این حال، کمبود سبزیجات ممکن است به مدت سه ماه ادامه داشته باشد.

انگلیس امسال اتحادیه اروپا را ترک کرد، اما تا به امروز تغییر عمده ای در روابط آن با اتحادیه اروپا رخ نداده است - یک دوره انتقالی وجود دارد که قوانین اتحادیه اروپا همچنان در مورد انگلیس اعمال می شود، این کشور همچنان عضوی از بازار واحد اروپا است و با کشورهای اتحادیه بدون گمرک معامله می کند. برای اینکه ورود به مرحله جدیدی از روابط انگلیس و اتحادیه اروپا سخت و ناگهانی نباشد، طرفین باید در مورد شراکت جدید، از جمله انعقاد قرارداد تجاری توافق کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1123

به "هشدار به فروشگاه&zwnjهای انگلیس در آستانه برگزیت بدون توافق: آماده هجوم مردم باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به فروشگاه&zwnjهای انگلیس در آستانه برگزیت بدون توافق: آماده هجوم مردم باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید