نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد!

به گزارش سرگرمی تفریحی، بعد از گذشت چند سال ممکن است فکر کنید همسرتان دیگر شما را مثل قبل دوست ندارد، در چنین موقعیتی سردرگم می شوید.

نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد!

ممکن است تغییر رفتار همسرتان که باعث شده فکر کنید دیگر به شما علاقه ندارد، به خاطر یک مشکل کاری یا هر مشکل دیگری باشد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد می پردازیم.

نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد

در ادامه شما را با این نشانه ها آشنا می کنیم و در سرانجام هم راه حلی را برای این مشکل در اختیارتان قرار می دهیم.

مثل قبل به کارهای مربوط به شما علاقه نشان نمی دهد

قبلا همسرتان وقتی از سرکار به منزل برمی گشت، با دقت به حرف های شما گوش می داد. برای شغل، رفت وآمد شما با دیگران و اهداف و رویاهایتان اهمیت قائل بود. او ساعت ها وقت می گذاشت و با شما صحبت می کرد. اما الان همه چیز تغییر نموده است. به نظر می آید که او دیگر تمایلی برای گوش کردن به حرف های شما ندارد . او مثل قبل از شما نمی پرسد که روزتان چطور بوده یا در طول روز چه کارهایی را انجام داده اید.

گذراندن وقت کم با همسر از نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد

اگر همسرتان مثل قبل شما را دوست نداشته باشد، دیگر برای وقت گذراندن با شما کوشش نمی نماید. همسرتان تقریبا تمام وقت خود را در محل کار یا با دوستان و خانواده خود می گذراند و شما را در زندگی اجتماعی اش راه نمی دهد. زمانی که در خانه است، انگار که در دنیای دیگری قرار گرفته است و هیچ توجهی به شما نمی نماید. اگر همسرتان مثل قبل با شما وقت نمی گذراند و مدام خود را مشغول کارهای مختلف می نماید تا با شما ارتباط نداشته باشد ، قطعا مسئله ای وجود دارد.

نبودن در برنامه های همسر

وقت گذراندن با یکدیگر برای زوج ها اهمیت زیادی دارد. اگر همسرتان برای بیرون رفتن با دوستان یا خانواده اش برنامه ریزی می نماید و از شما نمی خواهد همراه با او بروید، باید بدانید که مسئله ای وجود دارد. در صورتی که همسرتان بعد از ساعت کاری و آخر هفته ها خودش را مشغول نگه می دارد تا کنار شما نباشد، حقیقت را بپذیرید که او دیگر مثل قبل به شما علاقه ندارد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟ سر بزنید.

قرار ندادن شما در اولویت از نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد

زمانی که همسرتان شما را دوست داشته باشد، بخش بزرگی از زندگی او را تشکیل خواهید داد. او همواره شما را در اولویت قرار می دهد و حاضر است برای جلب رضایت و خوشبختی شما هر کاری که از دستش بر می آید را انجام دهد. ممکن است سرش خیلی شلوغ باشد و به قول معروف وقت سر خاراندن هم نداشته باشد، با این حال همواره در اولویت اول زندگی او قرار دارید.

با شما ارتباط برقرار نمی نماید

بیشتر زوج ها به ویژه در سال های اول ازدواج عادت دارند 24 ساعته با یکدیگر صحبت نمایند و اگر کنار هم نباشند، به وسیله پیامک و تماس تلفنی با هم ارتباط داشته باشند. البته شدت این موضوع به مرور زمان کمتر می گردد که این موضوع طبیعی است. اما قطع کامل ارسال پیامک و تماس تلفنی نشانه خوبی نیست .

توجه نکردن به ظاهرتان از نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد

همسر شما جزو اولین نفرهایی بود که هرگونه تغییر در ظاهرتان را به سرعت متوجه می شد و همواره از تیپ و پوشش شما تعریف می کرد، اما الان حتی متوجه بدیهی ترین تغییرات هم نمی گردد. شاید پیش خودتان فکر کنید حتی اگر کل موهای سرتان را هم بزنید، همسرتان متوجه نمی گردد.

در چنین وضعیتی چه رهکاری وجود دارد؟

در برخی از مواقع فقط به دلیل عزت نفس پایین نگران می شویم که همسرمان دیگر ما را دوست ندارد. بعلاوه ممکن است همسرتان دچار مسائل خانوادگی یا کاری شده باشد و به همین خاطر از توجه به شما غفلت کند. همسرتان در خصوص مشکلش چیزی به شما نگفته تا نگران نشوید. این خود نشان دهنده علاقه او به شما است.

اگر متوجه شدید که دلیل رفتار سرد همسرتان مسائل ذکر شده است، کمی به او زمان دهید تا بتواند مسائل را حل نماید. بهتر است قبل از اینکه مشکل را به خانواده، دوستان و اطرافیان اطلاع دهید، با همسرتان صحبت کنید. اگر به هر دلیلی به نتیجه نرسیدید، بهتر است از یک مشاور خانواده حاذق در این زمینه یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز برای شوهر خود مادری نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1954

به "نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های مردی که زنش را دوست ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید