ملک محمدی: بنا 2-3 روز دیگر مرخص می گردد، کاوه و عسگری در خانه قرنطینه اند

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: هنوز هم نگرانی همه از شرایط ریه و تنفس ورزشکارانِ مبتلاست، اما به هرحال باید دید در آینده با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

ملک محمدی: بنا 2-3 روز دیگر مرخص می گردد، کاوه و عسگری در خانه قرنطینه اند

دکتر تورج ملک محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط محمد بنا که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: شرایط او بهتر از قبل شده و از دیروز حال شان خوب است اما با توجه به اینکه ریه هایش درگیر ویروس شده بود، باید دوره دارویی اش تمام گردد. به احتمال فراوان دو سه روز دیگر از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در خصوص شرایط محسن کاوه و دیگر مبتلایان کشتی به کرونا نیز توضیح داد: روز گذشته با محسن کاوه صحبت کردم، در منزل در قرنطینه هستند و مرتب دارو می گیرند. سیدجلال عسگری هم در خانه دارو مصرف می نماید. غلامرضا محمدی بهبودی اش را به دست آورده و عباس حاج کناری هم حالش خوب است.

وی در خصوص اینکه پیش از این گفته شده بود ابتلای ورزشکاران به کرونا، در آینده حرفه ای شان تاثیر منفی خواهد داشت و از حجم ریه ای آنها کاسته خواهد شد، گفت: هنوز هم نگرانی همه از این موضوع است. اما به هرحال باید دید در آینده با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1072

به "ملک محمدی: بنا 2-3 روز دیگر مرخص می گردد، کاوه و عسگری در خانه قرنطینه اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملک محمدی: بنا 2-3 روز دیگر مرخص می گردد، کاوه و عسگری در خانه قرنطینه اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید