مغانلو: اینکه می گویند چپ پاها خوب پنالتی نمی زنند را قبول ندارم، به آقای گلی لیگ برتر فکر می کنم

به گزارش سرگرمی تفریحی، شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: برای من موفقیت پیکان در اولویت واقع شده است، ولی در کنار این موضوع به کسب عنوان آقای گلی هم فکر می کنم.

مغانلو: اینکه می گویند چپ پاها خوب پنالتی نمی زنند را قبول ندارم، به آقای گلی لیگ برتر فکر می کنم

شهریار مغانلو در گفت وگو با خبرنگار وررزشی خبرنگاران، با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، ولی روی چند صحنه تمرکزمان از بین رفت و گل های بدی خوردیم. با این حال به بازی برگشتیم و حتی می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به شروع بد پیکان در لیگ امسال تأکید کرد: نمی دانم چه بگویم، ولی مطمئن باشید شرایط این طور باقی نمی ماند. ما تیم خوبی داریم و بازیکنانی که به پیکان آمدند فصل گذشته در تیم های شان جزو بازیکنان تأثیرگذار بودند. مطمئناً در هفته های بعدی هماهنگ تر می شویم و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مغانلو که در بازی برابر نساجی دو ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد، در این مورد گفت: من فصل گذشته در ملوان هم پنالتی ها را می زدم و فقط یک پنالتی از دست دادم. از اعتماد آقای فرکی که مأموریت زدن پنالتی ها را به من سپرد تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم. تلاش من این است که بازیکن تأثیرگذاری برای پیکان باشم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه برخی معتقدند بازیکنان چپ پا پناتی زن های خوبی نیستند، گفت: من این حرف را قبول ندارم. فوتبایست های زیادی مثل مسی، گرث بیل و ... پنالتی های خوبی می زنند و البته پنالتی هم از دست می دهند. رونالدو هم راست پاست، ولی پنالتی از دست می دهد. این شرایط برای تمام بازیکنان وجود دارد.

مغانلو در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب عنوان آقای گلی فکر می کنی؟، شرح داد: برای من در وهله اول موفقیت پیکان مهم است، ولی در کنار این موضوع تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و طبیعتاً به آقای گلی هم فکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 141

به "مغانلو: اینکه می گویند چپ پاها خوب پنالتی نمی زنند را قبول ندارم، به آقای گلی لیگ برتر فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: اینکه می گویند چپ پاها خوب پنالتی نمی زنند را قبول ندارم، به آقای گلی لیگ برتر فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید