مردم با عمل به شعار در خانه بمانیم کرونا را شکست می دهند

به گزارش سرگرمی تفریحی، جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در بیانیه ای آورده است: از مردم می خواهیم تا حد امکان محیط اطراف خود را ضد عفونی نموده و در قرنطینه خانگی به سر ببرند تا هرچه زودتر کرونا از کشور رخت بربندد.

مردم با عمل به شعار در خانه بمانیم کرونا را شکست می دهند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گرگان، جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در رابطه با شیوع ویروس کرونا بیانیه ای صادر نموده است:

در این بیانیه آمده است: متأسفانه در کنار مسائل عمده ملت ایران، این روزها ویروس کرونا هموطنان عزیزمان را در سرتاسر کشور درگیر خود نموده است، به گونه ای که هزاران نفر از مردم مبتلا و صدها نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

در بیانیه جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان عنوان شده است: جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمانی، ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان و عرض تسلیت به هموطنان عدم احساس مسئولیت و بی تدبیری بعضی از مسئولان دولت را محکوم می نماید.

انتقاد از تأخیر در تدبیراندیشی بعضی مسئولان برای مقابله با کرونا

در این بیانیه بیان شده است: با گذشت از بی فکری و اشتباهات بعضی از مردم در عدم توجه و عمل به توصیه های وزارت بهداشت از جمله قرنطینه به عنوان بهترین راه حل مقابله با ویروس کرونا، ما بی تدبیری و تأخیر در تدبیراندیشی بعضی مسئولان و کوتاهی در نظارت و پخش مناسب لوازم بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و ... را عامل اصلی گسترش و درصد بالای مبتلایان به این بیماری در کشور می دانیم.

در این بیانیه تأکید شده است: از عموم هموطنان می خواهیم نسبت به توصیه های وزارت بهداشت نهایت همکاری را به عمل آورند و تا حد امکان محیط اطراف خود را ضد عفونی نموده و در قرنطینه خانگی به سر ببرند.

در بیانیه جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یادآور شده است: به عنوان تشکل اسلامی سیاسی دانشجویی استان گلستان اعلام می کنیم که در کنار ملت مان هستیم و به وضع پیش آمده برای شهروندان حساس بوده و نسبت به برطرف مسائل از هرگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 541

به "مردم با عمل به شعار در خانه بمانیم کرونا را شکست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم با عمل به شعار در خانه بمانیم کرونا را شکست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید