مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند

به گزارش سرگرمی تفریحی، مجری شبکه خبری پرس تی وی روز دوشنبه در وبیناری به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در تهران، مشکل اساسی آمریکا را ضعف رهبریت در این کشور دانست.

مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، مرضیه هاشمی مستند ساز و مجری شبکه خبری پرس تی وی، روز گذشته (دوشنبه) در وبیناری به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در تهران، با موضوع نژادپرستی ساختاری در آمریکا، ضمن عادی خواندن اقدام افسر پلیس آمریکایی علیه جورج فلوید، مشکل اصلی در ایالات متحده را نژاد پرستی دانست.

مرضیه هاشمی در این وبینار بیان نمود آمریکا با وجود اینکه کلمات کلیشه ای مانند حقوق بشر را استفاده می کند، اما خود با مردم خود رفتار نژادپرستانه دارد و اینگونه با سیاه پوستان در خود کشور رفتار می کند.

وی همچنین به نقش رسانه های آمریکایی در اعتراضات به قتل جورج فلوید اشاره کرد و گفت: تصاویری که رسانه های آمریکایی به خصوص سی ان ان این روز ها پخش می کنند، قبلاً اینگونه پوشش داده نمی شدند و این مسئله نشان می دهد که افراد زیادی در آمریکا طرفدار ترامپ نیستند و اینها کمک بزرگی به ایجاد موجی ضدترامپ می کند.

وی در پایان صحبت های خود درباره رهبری آمریکا بیان نمود مشکل اساسی در آمریکا هم اکنون ضعف رهبریت است و این کشور اگر هم رهبران خوبی در تاریخ داشته، ترور شده اند.

هاشمی در این باره گفت: مشکل اصلی آنجا (آمریکا) ضعف رهبریت است، ما (در آمریکا) رهبر نداریم و وقتی رهبر نداشته باشیم وحدت هم نمی توانیم داشته باشیم. رهبرهایی که سالهای پیش مفید بودند بلافاصله ترور شدند و هم اکنون خودشان نیز کسانی که آنجا مفید باشند ترور می کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 793

به "مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید