فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم فوتسال مس سونگون ایران با فزونی پرگل مقابل نماینده کویت، آغاز قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا داشت.

فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آرنا به مصاف تیم کاظمه SC کویت رفت و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

سعید تقی پور و مهدی جاوید یک بار و علیرضا عسکری دو بار در نیمه نخست برای شاگردان اسماعیل تقی پور گلزنی کردند تا مس با پیروزی 4 بر صفر به رختکن برود. در نیمه دوم نیز با گل های بوکائو، فرهاد فخیم، محمد شجری و گلزنی دوباره تقی پور، تعداد گل های مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به هشت رسید. یوسف الخلیفه و صالح حسن هم برای کاظمه گلزنی کردند.

با این نتیجه، مس سونگون با 3 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به ناگویا اوشنز ژاپن، به صدر جدول گروه D رقابت ها صعود کرد. نماینده ژاپن هم که در دیدار امروز خود پیروز شد با نتیجه 4 بر 2 از سد الظفره امارات بگذرد، در رده دوم گروه قرار گرفت.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

گروه C

واموس اندونزی 6 - سورو کمپانی تاجیکستان 4

بانک بیروت لبنان 4 - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار 2

گروه D

ناگویا اوشنز ژاپن 4 - الظفره امارات 2

مس سونگون ایران 8 - کاظمه SC کویت 2

در گروه C تیم واموس اندونزی با 3 امتیاز، تفاضل گل برابر با بانک بیروت و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به این تیم، در صدر جدول گروه جای گرفت. هدایت واموس بر عهده رضا فلاح زاده است و علی عابدین و علی خلیل وند لژیونرهای ایرانی این تیم، هر کدام یک گل برای واموس به ثمر رساندند. بانک بیروت هم در رتبه دوم جدول گروه جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 51

به "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید