عراق، هشدار ائتلاف مالکی درباره بازگشایی گذرگاه مرزی با عربستان، 35 تروریست داعشی دستگیر شدند

به گزارش سرگرمی تفریحی، یک عضو ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری المالکی درباره پیامدهای بازگشایی گذرگاه مرزی عراق با عربستان هشدار داد.

عراق، هشدار ائتلاف مالکی درباره بازگشایی گذرگاه مرزی با عربستان، 35 تروریست داعشی دستگیر شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسله، الصیهود از اعضای ائتلاف دولت قانون امروز پنجشنبه به دولت عراق درباره بازگشایی گذرگاه مرزی عرعر با عربستان سعودی به سبب آنکه خطر واقعی برای عراق به همراه دارد، هشدار داد.

وی هشدار داد گذرگاه مرزی عرعر با عربستان سعودی خطر واقعی برای امنیت و ثبات عراق به همراه دارد، چرا که ممکن است برای عبور داعشی ها و ورودشان به خاک عراق برای کمک به داعشی های باقی مانده در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

الصیهود از دولت عراق خواست در بازگشایی این گذرگاه در شرایط کنونی با توجه به پیامدهای خطرناک احتمالی عجله به خرج ندهد.

دستگیری 35 تروریست داعشی در یکی از استان های شمالی عراق

فاضل ابورغیف کارشناس امنیتی عراقی امروز پنجشنبه از دستگیری 35 تروریست داعشی در یکی از استان های شمالی عراق خبر داده است. ابورغیف در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است همزمان با سخنرانی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش و توصیه وی به دنباله روهایش برای جلوگیری از دستگیر شدن، یگان بازها و سازمان اطلاعات توانستند 35 داعشی را در یکی از استان های شمالی دستگیر کنند.

وی از همکاری برخی داعشی های دستگیر شده با دستگاه های امنیتی برای رسیدن نیروهای امنیتی به مخفیگاه های همقطارانشان خبر داد و تاکید کرد شکست داعش بیانگر آن است که اعضای آن از خلیفه شکست خورده خود اطاعت نمی کنند.

خبر دیگر اینکه نیروهای تیپ 17 حشد شعبی توانستند دو روستا و یک فرودگاه را در صحرای الانبار در جنوب جاده بین المللی که به موازات استان های کربلای معلی و نجف اشرف تا مرزهای عربستان و عراق امتداد دارد، از لوث بقایای داعش پاکسازی کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 183

به "عراق، هشدار ائتلاف مالکی درباره بازگشایی گذرگاه مرزی با عربستان، 35 تروریست داعشی دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، هشدار ائتلاف مالکی درباره بازگشایی گذرگاه مرزی با عربستان، 35 تروریست داعشی دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید