عراق، جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی یکشنبه آینده برگزار می شود

به گزارش سرگرمی تفریحی، منابع رسانه ای از برگزاری جلسه مجلس عراق در روز یکشنبه برای رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر مأمور تشکیل دولت جدید عراق خبر دادند.

عراق، جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی یکشنبه آینده برگزار می شود

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه الفرات عراق به نقل از یک منبع خاطرنشان کرد که جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.

این منبع به جزئیات بیشتر این خبر اشاره ای نکرد اما هنوز مجلس عراق به طور رسمی تاریخ معینی را برای رأی اعتماد به کابینه الکاظمی معین نکرده است.

پیش از این یک منبع سیاسی به الفرات گفته بود: بعید است که نشست مجلس عراق برای رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود.

این منبع احتمال داد که نشست رأی اعتماد مجلس در اوایل هفته آینده برگزار شود. وی اضافه کرد فهرست نامزدهای تصدی وزارتخانه ها هنوز کامل نشده است و ممکن است طی هفته جاری تکمیل شود.

پس از کناره گیری عدنان الزرفی در 21 فروردین سال جاری بلافاصله برهم صالح رئیس جمهور عراق رایزنی با گروه های سیاسی عراق را برای معرفی نخست وزیر جدید آغاز کرد و در پی آن مصطفی الکاظمی رئیس دستگاه اطلاعات عراق را مأمور تشکیل کابینه جدید عراق کرد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 730

به "عراق، جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی یکشنبه آینده برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی یکشنبه آینده برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید