شوچنکو: اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، جامپائولو این بازی را فراموش نخواهد کرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، مهاجم پیشین میلان معتقد است اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، اما تأکید کرد دربی متفاوت از بازی های دیگر است.

شوچنکو: اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، جامپائولو این بازی را فراموش نخواهد کرد

به گزارش خبرنگاران، آندری شوچنکو در خصوص پیش بینی نتیجه دربی دلامادونینا که قرار است امشب (شنبه) بین تیم های میلان و اینتر در هفته چهارم سری A یتالیا برگزار شود، به مجله اسپورت ویک که زیرمجموعه نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیاست، گفت: دوست ندارم پیش بینی کنم، اما کنجکاوم ببینم که در دربی میلان چه اتفاقی خواهد افتاد.

شوچنکو که خود بین سال های 1999 تا 2006 و 2008 تا 2009 برای میلان بازی می کرد، شرح داد: به طور حتم اینتر از حیث تکامل تیمی، جلوتر از میلان است. آنتونیو کونته با پروژه ای خاص به اینتر آمده اما ساختار و پایه کار هم در این باشگاه هست، وگرنه آنتونیو به اینتر نمی آمد. کونته هر جا که رفته به عنوان قهرمانی رسیده، او شخصیت قوی برای ساخت تیم دارد و باشگاه هم بازیکنان مدنظرش را ساخته است.

وی اضافه نمود به نظرم اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، اما همه می دانند که دربی یک بازی متفاوت است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. درباره مارکو جامپائولو هم باید بگویم که او حالا برای باشگاهی بزرگ کار می کند که این بدین معناست که باید اهداف متفاوتی نسبت به اهدافی که در سامپدوریا داشت، داشته باشد. سرمربیگری میلان تجربه متفاوتی برای جامپائولو است و هرگز اولین دربی اش را فراموش نخواهد کرد.

سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اوکراین شرح داد: هنوز اولین دربی ام را مقابل رونالدو، بوبو ویری، ایوان زامورانو و خاویر زانتی که تیمی فوق العاده بود را به یاد می آورم. بازی فوق العاده ای بود، اینتر با گل رونالدو در نتیجه پیش افتاد و در ادامه از زمین بازی اخراج شد. سپس در نیمه دوم من به بازی آمدم و پس از چند دقیقه گل تساوی را به ثمر رساندم و در ادامه ژرژ وه آ گل فزونی میلان را در دقیقه 90 زد.

اسطوره باشگاه میلان همچنین درباره علاقه دو باشگاه میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید گفت: اگر آنها ورزشگاهی جدید و مدرن تر بسازند، این اتفاق خوبی خواهد بود. احساسات به آن مکان یعنی سن سیرو که تکه ای از تاریخ برای هر دو باشگاه است، گره خورده است. اگر آنها سن سیرو را ترک کنند، دیگر حسی اینچنینی را تجربه نخواهند کرد.

تیم های میلان و اینتر از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 190

به "شوچنکو: اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، جامپائولو این بازی را فراموش نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوچنکو: اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، جامپائولو این بازی را فراموش نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید