شمار قربانیان کرونا در کانادا از 5 هزار تن گذشت

به گزارش سرگرمی تفریحی، شمار قربانیان کرونا در کانادا از مرز 5 هزار نفر فراتر رفت و نخست وزیر این کشور خواستار ایجاد اصلاحات اساسی در مراکز نگهداری از سالمندان شد.

شمار قربانیان کرونا در کانادا از 5 هزار تن گذشت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز شمار جان باختگان کرونا در کانادا از مرز 5 هزار نفر فراتر رفته است و به طور همزمان جاستین تروودو، نخست وزیر کانادا ایجاد اصلاحات اساسی در مراکز نگهداری از سالمندان را که تشکیل دهنده بیش از 80 درصد قربانیان کرونا هستند را لازم دانست.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در کانادا به بیش از 70 هزار نفر و شمار قربانیان نیز به 5 هزار و 49 تن رسیده است. کانادا یازدهمین کشور در دنیا با بیش از 5 هزار قربانی کرونا است.

جاستین تروودو، نخست وزیر کانادا هم چنین گفت: ما در مراکز مراقبت از سالمندان در سراسر کشور شاهد تراژدی دلخراشی بوده ایم. کارکنان این مراکز بسیار سرشان شلوغ است.

وی اظهار کرد: چالش اساسی در خصوص این مراکز کمبود امکانات است و دولت فدرال در ماه های آینده آماده یاری و یافتن راهکار در این مراکز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 656

به "شمار قربانیان کرونا در کانادا از 5 هزار تن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در کانادا از 5 هزار تن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید