روسیه: شروع واکسیناسیون در مقابل کرونا از دو هفته آینده شروع می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، واکسن فراوری شده در مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گاملیا که کلیه آزمایش های بالینی را با موفقیت پشت سر گذاشته، در روزهای دهم تا دوازدهم آگوست (بیستم تا بیست ودوم مردادماه) رسماً به ثبت خواهد رسید و چند روز بعد نیز مجوز توزیع در بین مراکز درمانی را خواهد گرفت.

روسیه: شروع واکسیناسیون در مقابل کرونا از دو هفته آینده شروع می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یک رسانه روسی به نقل از منابع مطلع در دولت روسیه گزارش داد که توزیع واکسن کرونا در بین مراکز درمانی این کشور از دو هفته آینده شروع خواهد شد.

به گزارش تسنیم، یک رسانه روسی به نقل از منابع مطلع در دولت روسیه گزارش داد که توزیع واکسن کرونا در بین مراکز درمانی این کشور از دو هفته آینده شروع خواهد شد.

خبرگزاری روسی ریانووستی روز شنبه به نقل از منابع مطلع در دولت روسیه گزارش داد که کار توزیع واکسن کرونا در بین مراکز درمانی این کشور از روز پانزدهم یا شانزدهم آگوست (25 یا 26 مردادماه) شروع خواهد شد.

یک منبع مطلع در دولت روسیه به ریانووستی گفته است که واکسن فراوری شده در مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گاملیا که کلیه آزمایش های بالینی را با موفقیت پشت سر گذاشته، در روزهای دهم تا دوازدهم آگوست (بیستم تا بیست ودوم مردادماه) رسماً به ثبت خواهد رسید و چند روز بعد نیز مجوز توزیع در بین مراکز درمانی را خواهد گرفت.

با این حال، واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در روسیه بلافاصله پس از به ثبت رسیدن واکسن و توزیع آن در بین مراکز درمانی شروع نخواهد شد.

میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت که واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در روسیه از ماه اکتبر (مهرماه) شروع می گردد. وی در این خصوص شرح داد: ما واکسیناسیون عمومی را برای ماه اکتبر برنامه ریزی نموده ایم، زیرا باید یک ساختار جدید را در این زمینه به تدریج راه اندازی کنیم.

وزیر بهداشت روسیه همچنین تأکید کرد که واکسیناسیون عمومی در روسیه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 914

به "روسیه: شروع واکسیناسیون در مقابل کرونا از دو هفته آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: شروع واکسیناسیون در مقابل کرونا از دو هفته آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید