رهبر انصارالله خطاب به عربستان: در همه زمینه ها حتی در حفظ آبرو شکست خواهید خورد

به گزارش سرگرمی تفریحی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) در سخنانی عنوان داشت که اعضای ائتلاف متجاوز دیگر نمی توانند بر اختلافات خود سرپوش بگذارند.

رهبر انصارالله خطاب به عربستان: در همه زمینه ها حتی در حفظ آبرو شکست خواهید خورد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از النشره، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن شرح داد: ائتلاف متجاوز در تجاوزات خود علیه ما از روز نخست به رفتارهای مجرمانه متکی بوده است.

وی ادامه داد: هر جنایتی که از سوی ائتلاف متجاوز به هر نحوی انجام می شود، بر روی پایداری و انسجام ملت ما و قدرت اراده آن تاثیر نمی گذارد.

رهبر جنبش انصارالله عنوان داشت: هدف قرار دادن پالایشگاه الشیبة بزرگترین عملیات پهپادی از زمان آغاز تجاوزات علیه کشور ما بوده است. با هدف قرار دریافت پالایشگاه الشیبة که در مرزهای امارات واقع شده است، پیامی به این کشور فرستاده شده است.

وی تاکید کرد: ادامه تجاوزات ائتلاف، مردم یمن را به مرحله تسلیم شدن نمی رساند. ادامه تجاوزات ما را به توسعه توانایی دفاع خود سوق می دهد.

عبدالملک الحوثی شرح داد: عربستان باید درک کند که مردمش از جنگ علیه یمن آسیب دیده اند، اما عربستان به بی باکی خود در این جنگ ادامه می دهد.

وی خطاب به عربستان تاکید کرد: شما در تمامی سطوح امنیتی، سیاسی، اقتصادی و حتی در زمینه حفظ وجهه شکست خواهید خورد.

رهبر انصارالله شرح داد: گروه هایی که به ائتلاف متجاوز مرتبط شده اند، بر اساس کینه های سیاسی و طمع ها و تسویه حساب ها، به وطن خود خیانت می کنند. برخی از گروه ها به این راضی شده اند که ابزار دست ائتلاف متجاوز برای ضرر رساندن به ملت یمن باشند.

وی ادامه داد: طرف های متجاوز در تنگنا گیر افتاده اند و دیگر نمی توانند بر روی اختلافات میان خود سرپوش بگذارند. عبد ربه منصور هادی نیز تسلیم عربستان است؛ عربستانی که خودش تسلیم آمریکا است. حضور نیروهای هادی امری صوری و فراقتصادیته و با حمایت غرب بود تا سرنوشت ملت یمن به عدن به عنوان یک پایتخت موقت ربط داده شود.

عبدالملک الحوثی شرح داد: ما گروه های مزدور را به این امر فرا می خوانیم که در محاسبات خود بازنگری داشته باشند و شورای انتقالی در عدن را به این امر دعوت می کنیم که به دلیل دستاوردهایش شادمان نباشد. شورای انتقالی از خارج کشور فرمان می گیرد و خود را ابزار دست بیگانگان قرار داده است و یک طرف مستقل نیست.

وی ادامه داد: صدای ما صدای قدرت، آزادی، عزت، وحدت، استقلال و همکاری است. ما باید تمامی الزامات پایداری در مقابل توطئه کنندگان و متجاوزان و طرف های کمین کرده را تحکیم بخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 84

به "رهبر انصارالله خطاب به عربستان: در همه زمینه ها حتی در حفظ آبرو شکست خواهید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر انصارالله خطاب به عربستان: در همه زمینه ها حتی در حفظ آبرو شکست خواهید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید