داورزنی: مبالغ بدهی های قابل بحث فدراسیون کشتی تعیین است، دبیر باید به دنبال حامی اقتصادی باشد

به گزارش سرگرمی تفریحی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: در خصوص بدهی های فدراسیون کشتی مبلغ قابل بحث و پیگیری، 15 میلیارد تومان است.

داورزنی: مبالغ بدهی های قابل بحث فدراسیون کشتی تعیین است، دبیر باید به دنبال حامی اقتصادی باشد

به گزارش ، محمدرضا داورزنی در جریان مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: بدهی های اقتصادیاتی را حل خواهیم کرد، بدهی به شرکت توسعه و تجهیزات هم که درون خانوادگی است و قابل حل می باشد، اما 15 میلیارد بدهی به افراد حقیقی وحقوقی قابل بحث است که باید آنالیز و پیگیری گردد.

وی ادامه داد: در هزینه کرد باید طوری عمل گردد تا تعهدی شکل نگیرد، جلسات مفصلی با سازمان اقتصادیاتی و وزارت اقتصاد داشتیم تا بدهی های اقتصادیاتی را سر و سامان دهیم. هیچکدام از فدراسیون ها اظهار نامه اقتصادیاتی پر نکردند، چون فعالیت های ورزشی معاف از اقتصادیات هستند.

داورزنی با اشاره به بدهی های خارجی گفت: یکی از بحث هایی که زودتر باید معین تکلیف گردد بدهی به اتحادیه جهانی است و در شأن کشور هم نیست که آن ها مرتب تهدید می نمایند. البته بدهی های خارجی تنها مربوط به فدراسیون کشتی نیست.

وی با بیان اینکه به طور حتم تمام اعزام ها در جهت ارتقای سطح کشتی بوده است اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور طوری است که باید همه چیز مدیریت گردد که این موضوع شامل تمام ارکان جامعه است. به همین دلیل تاکید دارم در سفر ها از اعزام افراد اضافه خودداری گردد. حضور در مسابقات غیرضروری حذف گردد چرا که باید منابع اقتصادی را مدیریت کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نباید چشم مان فقط به دولت باشد تاکید نمود: با خادم هم نظر بودیم که به شرکت توسعه و تجهیز نباید اجاره داده گردد. باید منابع اقتصادی جدید ایجاد گردد و فدراسیون دنبال اسپانسر ها برود. دولت به وظایفش عمل می نماید، اما دبیرهم باید دنبال منابع و اسپانسر باشد.

وی اضافه کرد: نگاه ویژه ای به کشتی داریم. وزارت ورزش در بهترین شرایط و تخصیص صد در صد، 12 و نیم میلیارد بیشتر نمی تواند پرداخت کند. ما در کشتی سال گذشته بیش از صد در صد پرداخت کردیم.

داورزنی در انتها مطرح کرد: به طور حتم شفاف سازی به سود کشتی است و ما هم مطمئن باشید کنار کشتی هستیم و با جدیت برای برطرف مسائل کوشش خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 151

به "داورزنی: مبالغ بدهی های قابل بحث فدراسیون کشتی تعیین است، دبیر باید به دنبال حامی اقتصادی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: مبالغ بدهی های قابل بحث فدراسیون کشتی تعیین است، دبیر باید به دنبال حامی اقتصادی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید