خبرنگاران 847 نفر مشکوک به کرونا در شهرستان ساوه و زرندیه شناسایی شده اند

به گزارش سرگرمی تفریحی، ساوه - خبرنگاران - سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا (اوایل اسفند پارسال) تا به امروز 847 مشکوک به کرونا در این شهرستان و زرندیه شناسایی شده اند.

خبرنگاران 847 نفر مشکوک به کرونا در شهرستان ساوه و زرندیه شناسایی شده اند

دکتر مهدی مصری روز یکشنبه در دیدار با مدیران شهری ساوه که برای بررسی آخرین شرایط اقدامات در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا برگزار شد، گفت:بیشتر مبتلایان با اقدامات درمانی بهبود و ترخیص شده اند.

وی اضافه کرد: تا به امروز 396 نفر در این شهرستان ها به کرونا مبتلا شده اند و شمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان های ساوه 69 نفر است و میزان مرگ افراد به دلیل کرونا در شهرستان نیز سیر نزولی دارد.

به گفته مصری، اکنون میزان ورودی بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ساوه نسبت به روزهای گذشته 48 درصد کاهش یافته است.

مصری ادامه داد:انجام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، همکاری مردم، آماده سازی تجهیزات و امکانات لازم و اجرای برنامه های وزارت بهداشت کاهش شمار مبتلایان است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار کرد: 60 درصد از مبتلایان این شهرستان را مردان و 40 درصد هم زنان هستند.

وی با اشاره به جمعیت پنج هزار نفری اتباع بیگانه در ساوه، شمار مبتلایان این بخش جمعیتی را چهار نفر اعلام کرد.

وی گفت: تا به امروز 170 هزار نفر در این شهرستان غربالگری شده اند و دانشکده علوم پزشکی علاوه بر این فعالیت، نسبت به شناسایی مناطق آلوده شهری و همچنین تمرکز بر امور بهداشتی اقدامات چشمگیری انجام داده است.

مصری در خاتمه ضمن ابراز اطمینان از صحت آمار دانشگاه علوم پزشکی اراک، از مردم خواست به برخی شایعات در مورد میزان مبتلایان یا جانباختگان توجه نکنند و اخبار درست را از این مرکز دریافت کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 641

به "خبرنگاران 847 نفر مشکوک به کرونا در شهرستان ساوه و زرندیه شناسایی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 847 نفر مشکوک به کرونا در شهرستان ساوه و زرندیه شناسایی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید