خبرنگاران هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با عنوان ثبت نام واکسن کرونا

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران- خبرنگاران- پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه ای به شهروندان هشدار داد: مراقب کلاهبردارانی باشید که با ترفند ثبت نام واکسن کرونا و دست یابی به اطلاعات بانکی شهروندان، وجوه نقدی موجودی حسابشان را سرقت می نمایند.

خبرنگاران هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با عنوان ثبت نام واکسن کرونا

به گزارش شامگاه دوشنبه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، اخیراً پیغام کاربران حاکی از آن است عده ای با فراوری یک پیغام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا دریافت نمایند.

توجه داشته باشید سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس عموم مردم نیست، بلکه فقط مراقبان سلامت و پزشکان می توانند وارد شوند. لذا به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی نشوید.

هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی احتیاج به ثبت نام اینترنتی نداشته و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد، لذا فریب پیغام های مجازی را نخورید. اگر تصمیمی توسط مسئولان گرفته گردد، در رسانه های رسمی به صورت عمومی اعلام می گردد.

تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیک ترین مرکز، پایگاه و یا خانه بهداشت محل سکونت خود تماس بگیرید و از مراقبان سلامت و بهورزان خود شرایط دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1392

به "خبرنگاران هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با عنوان ثبت نام واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با عنوان ثبت نام واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید