خبرنگاران موافقت بازیکنان استون ویلا با تعویق 25درصدی دستمزد خود برای چهار ماه

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران- خبرنگاران- بازیکنان، کادر فنی و مقامات ارشد باشگاه استون ویلا با تعویق دریافت 25 درصد از دستمزد ماهانه خود برای مدت چهار ماه و به منظور یاری به باشگاه در پاندمی کرونا، موافقت کردند.

خبرنگاران موافقت بازیکنان استون ویلا با تعویق 25درصدی دستمزد خود برای چهار ماه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

استون ویلا تازه ترین باشگاهی است که از تعویق در پرداخت دستمرد بازیکنانش خبر می دهد؛ پیش از این تیم، باشگاه های ساوتهمپتون، وستهم، واتفورد و شفیلد یونایتد تصمیم مشابهی را اتخاذ نموده بودند.

فوتبال در انگلیس از ماه گذشته و برای مدتی نامعلوم به حالت تعلیق درآمده است.

استون ویلا با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این خبر بیان کرد که بازنگری های بیشتر در مورد تمدید این تعویق در پرداخت دستمزد پس از اتمام چهار ماهه نخست اتخاذ این تصمیم، صورت خواهد گرفت.

از زمان تعلیق لیگ برتر جزیره، بازیکنان آرسنال از کاهش 12.5 درصدی دستمزد بازیکنان و کادر فنی خود خبر داده و این در حالی است که تاتنهام و بورنموث بدنبال افزایش نقدها عمومی، تصمیم اولیه خود را مبنی بر اعمال مرخصی اجباری برای پرسنل غیرفوتبالی، لغو کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 617

به "خبرنگاران موافقت بازیکنان استون ویلا با تعویق 25درصدی دستمزد خود برای چهار ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موافقت بازیکنان استون ویلا با تعویق 25درصدی دستمزد خود برای چهار ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید