خبرنگاران غربالگری کرونا از سرنشینان 14 هزار و 500 خودرو در بروجرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، بروجرد - خبرنگاران - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: سرنشینان 14 هزار و 500 خودرو در طرح غربالگری کرونا توسط امدادگران هلال احمر در ورودی های شهرستان ارزیابی شدند.

خبرنگاران غربالگری کرونا از سرنشینان 14 هزار و 500 خودرو در بروجرد

محمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: سه پست غربالگری توسط امدادگران هلال احمر بروجرد در ورودی های شهرستان مستقر و به صورت شبانه روزی کار غربالگری کرونا انجام می دهند.

وی گفت: از ابتدای آغاز طرح غربالگری کرونا تا به امروز هیچ مورد مشکوکی که احتیاج به ارجاع به بیمارستان داشته باشد در ورودی های بروجرد مشاهده نشده است.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد اعلام کرد: تعداد 10 نفر از امدادگران هلال احمر در طرح غربالگری شرکت دارند و به صورت شبانه روزی درحال خدمت به مردم هستند.

کرمی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته 2 مورد واژگونی خودرو در جاده بروجرد به اراک اتفاق افتاده است، افزود: در این حوادث رانندگی که یکی واژگونی خودروی پژو 405 در کیلومتر هشت جاده بروجرد به اراک و دیگری واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر هفت این اتفاق افتاده است جمعا هشت نفر دچار حادثه شدند که توسط امدادگران جاده ای زالیان بروجرد به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه و پرهیز از سفر های غیر ضروری از ابتدای سال نو شاهد کاهش محسوس سفرها به شهرستان بروجرد هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 622

به "خبرنگاران غربالگری کرونا از سرنشینان 14 هزار و 500 خودرو در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری کرونا از سرنشینان 14 هزار و 500 خودرو در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید