خبرنگاران توزیع 2 هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی شروع شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اراک - خبرنگاران - سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: توزیع 2 هزار تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در این استان شروع شد.

خبرنگاران توزیع 2 هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی شروع شد

غلامرضا ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: توزیع یک هزار تن برنج، یک هزار تن شکر و روغن به میزان کافی با قیمت مصوب در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها و تنظیم بازار این محصولات در ماه مبارک رمضان شروع شده است.

وی ادامه داد: شکر با قیمت 59 هزار ریال و برنج خارجی با قیمت 80 هزار ریال برای مصرف کنندگان توسط فروشگاه ها و عوامل توزیع در بین مردم استان مرکزی توزیع می گردد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از ذخیره سازی پنج هزار تن شکر و برنج در انبارهای این شرکت خبرداد و گفت: اکنون محصولات استراتژیک مورد احتیاج مردم استان به میزان کافی در انبارها ذخیره سازی شده و مسئله ای در تامین این کالاها در استان وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: ورود کالاهای اساسی و استراتژیک مورد احتیاج مردم به استان مرکزی اکنون در حال اجرا بوده و افزایش ذخیره این محصولات در استان در دستور کار شرکت غله و خدمات بازرگانی استان واقع شده است.

57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 707

به "خبرنگاران توزیع 2 هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 2 هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید